سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید از نتیجه رقم خورده برای بازی تیمش مقابل لیورپول راضی است اما بازی برگشت مقابل این تیم خطرناک خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نیکو کواچ در نشست خبری پس از تساوی بدون گل سه‌شنبه شب بایرن مونیخ در خانه لیورپول در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد که با وجود کسب نتیجه قابل قبول، نگران بازی برگشت است.

بایرن مونیخ با یک نمایش دفاعی منظم و سازمان یافته توانست حملات میزبان انگلیسی‌اش راخنثی کند اما در آن سوی میدان حرف‌های زیادی برای گفتن نداشت و در حملات پراکنده‌اش نتوانست حتی یک شوت به سمت دروازه لیورپول شلیک کند. با این حال باواریایی‌ها توانستند پنجمین بازی بدون شکست خود در ششمین بازی اخیر خود را به ثبت برسانند.

کواچ گفت: این بازی هم یک نیمه پر دارد هم یک نیمه خالی. من به یاد ندارم که باشگاه‌‌های زیادی توانسته باشند اینجا در آنفیلد نه تنها شکست نخورند بلکه گل هم نخورند آن هم مقابل این لیورپول که شیوه بازی‌اش بی‌نهایت خوب است. تیم من در دفاع مانند یک گروه واحد همه فضاها را بسته بود و در سطحی بالا از نظر تاکتیکی و ذهنی بازی کرد. ما گل نزدیم اما خب گل هم نخوردیم. حالا به خانه برمی‌گردیم و در بازی برگشت مقابل ۷۵ هزار هوادار‌مان بازی خواهیم کرد و می‌دانیم که در آن بازی اگر گل بخوریم، محکوم به بردن بازی خواهیم بود.

کواچ افزود: در این سطح از رقابت ها، جزئیات بسیار کوچک می‌تواند تعیین کننده همه چیز باشد. پس باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می‌شود. من قبلاً هم گفتم که ما یک عملکرد بسیار خوب را مقابل حریفی طراز اول ارائه کردیم، حریفی که فصل گذشته فینالیست بود و این دستاوردی فوق‌العاده است. ما بازی باکیفیتی ارائه کردیم، همان کاری که در سال‌های اخیر انجام داده‌ایم اما هنوز چیزی کسب نکرده‌ایم. من آخرین نفر در این تیم خواهم بود که شروع به جشن گرفتن می‌کند. ما تیمی متواضع هستیم، روی کارمان تمرکز داریم و باید در بازی بعدی با ۱۰۰ درصد توان‌مان کار کنیم.

در پایان بازی صحنه جالبی رخ داد، وقتی که کواچ همتای آلمانی‌اش در لیورپول را برای مراسم تشریفاتی دست دادن مربیان با یکدیگر در کنار زمین کمی معطل کرد. سرمربی کروات بایرن مونیخ درباره این اتفاق گفت: اتفاق بامزه‌ای بود. ما در خاک انگلیس بودیم. در آلمان رسم بر این است که وقتی بازی تمام می‌شود شما با بازیکنان‌تان دست بدهید. در انگلیس اما گویا مربیان در پایان بازی اول باید با مربی تیم مقابل دست بدهند. من اما کاری را انجام دادم که در آلمان انجام می‌دهم. به همین دلیل از کلوپ عذرخواهی کردم و رفتم تا این رسم را به جا بیاورم. در بازی برگشت در آلمان اما ما به رسم آلمانی‌ها این کار را انجام می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.