نایب‌رئیس و بازیکن تیم فوتبال الریان قطر به پیروزی برابر سایپا و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الشرق قطر، عبدالرحمن الکواری، نایب‌رئیس تیم فوتبال الریان به دنبال پیروزی ۳ بر یک شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم برابر سایپا در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: الریان در یک بازی بزرگ به لطف تمرکز زیاد، عزم و شور و روحیه بالای بازیکنان توانست به پیروزی برسد. هر چند ما گل زودهنگام دریافت کردیم اما بازیکنان الریان واکنش مثبتی به آن نشان دادند و در نتیجه ۳ گل به ثمر رساندند. گل‌هایی که باعث پیروزی و صعود الریان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شدند.

این مدیر تیم فوتبال الریان قطر ادامه داد: ما باید چهره واقعی فوتبال قطر را در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نشان دهیم. باید جاه‌طلبی خود را در این رقابت‌ها تقویت کنیم.

عبدالرحمن الکربی، بازیکن تیم الریان نیز درباره شکست دادن سایپا گفت: از این پیروزی مهم خیلی خوشحال هستیم که پس از یک شروع سخت برابر حریف ایرانی حاصل شد. سایپا توانست ابتدا به گل برسد اما بازیکنان الریان بازگشت خوبی به بازی داشتند و پیروز شدند. این اتفاق عالی بود که سبب صعود الریان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شد.

وی افزود: ما فرصت‌های زیادی برای زدن گل‌های بیشتر به سایپا داشتیم که استفاده نکردیم. الریان شایسته پیروزی برابر سایپا بود و این صعود هیجان ما را برای دستیابی به اهداف در مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا بیشتر می‌کند.

الریان با شکست سایپا در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان روبه‌رو خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.