ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا می‌گوید بابت گل‌ نزدن لوئیس سوارس ندنگران نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ارنستو والورده که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خارج از خانه به نتیجه بهتری از تساوی بدون گل مقابل لیون فرانسه دست نیافتند، پس از این دیدار گفت: به نظر من کسب پیروزی در بازی خارج از خانه در رقابت‌های لیگ قهرمانان کار آسانی نیست. ما واقعاً بر بازی تسلط داشتیم، اما لیون هم در این فصل از این رقابت‌ها شکست نخورده است.

وی افزود: لیون در آغاز بازی موقعیت‌هایی داشت، اما ما به خوبی به بازی برگشتیم و بازی را تا سوت پایان تحت‌کنترل خود گرفتیم. ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم، اما در فوتبال موفقیت و رسیدن به پیروزی مطرح است، کاری که ما امروز در رسیدن به آن عاجز بودیم. سرنوشت این تقابل هنوز روی هواست، صفر- صفر نتیجه خطرناکی است و نمی‌توانیم خودمان را گول بزنیم.

سرمربی بارسلونا در خصوص مهاجم اروگوئه‌ای‌اش که در این بازی هم عملکرد ضعیفی از خود ارائه کرد و اکنون ۱۴۴۰ دقیقه - در حدود ۲۴ ساعت - است که در بازی‌های خارج از خانه در رقابت‌های لیگ قهرمانان برای آبی‌واناری‌ها گلزنی نزده است، اظهار داشت: نگرانی از بابت سوارس ندارم و وقتی واقعاً نگران می‌شوم که هیچ موقعیت گلزنی نصیب لوئیس نشود.

والورده در تکمیل صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: خلق موقعیت چیزی است که از مهاجمان خواسته می‌شود و اگر او نتواند موقعیتی برای خود خلق کند، می‌تواند برای هم‌تیمی‌هایش ایجاد موقعیت کند. سوارس در دل حریفان ترس ایجاد می‌کند، اما فوتبال همین است و مهاجمان هم ممکن است چنین روندی را داشته باشند. به اعتقاد من مهم خلق موقعیت است.

بارسلونا در بازی بعدی خود باید روز شنبه در رقابت‌های لالیگا به مصاف سویا برود و سپس در دو بازی متوالی در خارج از خانه به مصاف رقیب دیرینه خود یعنی رئال مادرید برود که اولی در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا و دومی هم در لالیگا خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.