مصاف سایپا ایران و الریان قطر با پیروزی و صعود نماینده قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا همراه شد.

به گزارش ایسنا، در مرحله پایانی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، سایپا ایران از ساعت ۱۸:۳۰ مهمان الریان قطر بود. این دیدار در نیمه نخست یک بر یک شد. در حالی که بازی در نیمه دوم بدون گل جریان داشت، در واپسین دقایق الریان گل دوم و سوم را زد و به دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و سایپا نتوانست به جمع ۳۲ تیم مرحله گروهی صعود کند.

برای سایپا آرمان رمضانی در دقیقه چهارم بازی گلزنی کرد. این مهاجم جوان در دقیقه چهارم این دیدار توانست موقعیت خوبی را برای خودش فراهم کند و روی غفلت مدافعان الریان و با ضربه نوک پا، گل نخست را به ثمر رساند.

در ادامه الریان فشار خود را بیشتر کرد و روی اشتباه خط دفاعی سایپا و پاس خوب رودریگو تاباتا، ژلمن ریواس در دقیقه ۲۸ گلزنی کرد و بازی مساوی شد.

سایپا در اواخر نیمه دوم می‌توانست دروازه الریان را برای بار دوم باز کند و تیر خلاص را به این تیم قطری بزند اما ضربه مهاجم خارجی سایپا دقیق نبود تا آه از نهاد مربی و بازیکنان سایپا بلند شود.

در دقیقه ۸۹، سوریا روی غافلگیری خط دفاعی سایپا توانست گل دوم و در ادامه و در دقیقه ۱+۹۰ ریواس گل سوم الریان را زد و به این ترتیب سایپا از گردونه مسابقات حذف شود.

با این نتیجه شاگردان علی دایی نتوانستند به همراه استقلال، ذوب آهن و پرسپولیس به مرحله گروهی صعود کنند.

الریان بازی در مرحله بعد در گروه C همراه با تیم‌های الاتحاد عربستان، لوکوموتیو تاشکند و الوحده امارات به رقابت خواهد پرداخت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.