تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد با برتری مقابل الغرافه قطر به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و سایپا با شکست در خانه الریان از صعود بازماند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای پلی‌آف صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز (سه‌شنبه) با برگزاری مسابقاتی در منطقه شرق و غرب قاره پیگیری شد. دو نماینده فوتبال ایران هم از ساعت ۱۸:۳۰ امروز مقابل رقبای قطری خود قرار گرفتند.

سایپای ایران در ورزشگاه جاسم بن حمد میهمان الریان بود و ذوب‌آهن ایران نیز در ورزشگاه ثانی بن جاسم به مصاف الغرافه رفت. در پایان این دیدارها نتایجی به شرح زیر رقم خورد:

الریان قطر ۳ - سایپای ایران یک گل‌ها: خلمین ریواس (۲۷ و ۲+۹۰) و سباستین سوریا (۹۰) برای الریان و آرمان رمضانی (۴) برای سایپا

الغرافه قطر ۲ - ذوب‌آهن ایران ۳ گل‌ها: احمد علاءالدین (۲۱) و مهدی طارمی (۳۶) برای الغرافه و کریستین اوساگونا (۴۷)، ارسلان مطهری (۶۳) و محمد نژادمهدی (۷۹) برای ذوب‌آهن

تیم ذوب‌آهن با برتری مقابل الغرافه در گروه A مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الوصل امارات، النصر عربستان و الزورای عراق هم‌گروه شد. الریان هم با شکست سایپا در گروه B با الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان روبه‌رو خواهد شد.

صعود تیم‌های ژاپنی، چینی و کره‌ای به مرحله گروهی

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.