سرمربی تیم پیشکسوتان استقلال گفت: الان زمانی نیست که با انتقاد کردن از آبی پوشان بر مشکلات این تیم اضافه شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد نوری درباره وضعیت آبی پوشان و مصاف با پارس جنوبی جم به سایت باشگاه استقلال گفت: فکر می‌کنم پتانسیل استقلال به لحاظ بازیکنی خیلی خوب است. ما یکی از بهترین خطوط میانی‌ ایران را داریم.

وی اضافه کرد: در تبریز جو بازی باعث شد تیم ریتم همیشگی را نداشته باشد. من تیم پارس جنوبی جم را دیده‌ام و فکر می‌کنم کار سختی داریم ولی در کل استقلال تیم بهتری است.

پیشکسوت آبی پوشان تصریح کرد: خریدهای استقلال خوب بوده و مطمئنم در ادامه جواب می دهند. شفر ثابت شده است و پارسال توانست استقلال را مدعی کند.

نوری ادامه داد: هواداران اگر حمایت کنند، این تیم می تواند در ادامه لیگ و البته آسیا موفق باشد. در کل امیدوارم مثل بازی با پیکان، با قدرت حریف را شکست دهیم چون کسب این سه امتیاز خیلی مهم است.

مدافع پیشین آبی پوشان درباره فشردگی بازی‌های استقلال گفت: اگر برخی دوستان اجازه دهند تا استقلال آرامش داشته باشد و انتقاد بی جا نکنند، خیلی خوب است. می دانم دل همه دوستان می‌سوزد ولی هر حرفی در جا و مکان خودش باید مطرح شود.

سرمربی تیم پیشکسوتان استقلال بیان داشت: الان وقت حمایت از اسقلال است. مدیریت در تلاش است و مطمئنا با تعامل بازیکنان و حمایت هواداران، استقلال در ادامه کارش هم موفق خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.