بازیکن الریان قطر از جاه‌طلبی جدید تیمش در لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تاباتا در نشست خبری پیش از بازی فردای تیم الریان قطر برابر سایپا در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: ما سرمربی و جاه‌طلبی جدیدی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و از انگیزه کافی برای صعود به مرحله گروهی این رقابت‌ها برخوردار هستیم.

مهاجم تیم الریان افزود: بازی فردا بسیار مهم است و تیم الریان در ورزشگاه با حضور تماشاگرانش قدرتمندتر از حریف ایرانی خواهد بود. ایده‌هایی برای مهار توانمندی‌های تیم سایپا داریم و برای پیروزی بازی می‌کنیم. الریان با وجود ناکامی در فصول اخیر لیگ قهرمانان آسیا از تجربه کافی در این رقابت‌ها برخوردار است.

تاباتا در خاتمه گفت: امیدوار هستیم با کادر فنی جدید در بازی برابر ساپیا به هدف‌مان که صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است برسیم. از هواداران قطری هم می‌خواهم که با حضور پرشور در ورزشگاه تیم الریان را در بازی برابر حریف ایرانی مورد حمایت قرار دهند.

تیم‌های الریان قطر و سایپا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم می‌روند. برنده این بازی به گروه B لیگ قهرمانان آسیا شامل تیم‌های الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان خواهد پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.