اویگون بولنت، سرمربی ترکیه‌ای تیم الریان قطر در نشست خبری پیش از بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برابر سایپا مطالب مختلفی را بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اویگون بولنت گفت: تیم الریان مهیای رویارویی با تیم سایپا ایران است و می‌خواهیم فوتبال ارزشمندی که شایسته نام الریان است را به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم الریان ادامه داد: دوران آماده‌سازی برای بازی با ساپیا را به خوبی پشت‌سر گذاشتیم و می‌دانیم تیم سایپا از فاکتورهای خوب فنی برخوردار است. هواداران الریان و فوتبال قطر را برای حمایت و تشویق بازیکنان به ورزشگاه فرا می‌خوانیم.

بولنت اویگون سپس با اشاره به غیبت ۲ بازیکن الریان شامل عمر بازی و دنیل جومو اظهار داشت: الریان تیم بزرگی و دارای تجربه در لیگ قهرمانان آسیا است. سایپا نیز تیم خوبی است اما بازیکنان مهیای پیروزی در بازی فردا هستند. الریان همچنان از نظر فنی و آمادگی بدنی در حال پیشرفت است. امیدواریم با توجه به حمایت‌های مدیران و استفاده از تجربه خود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

تیم‌های الریان قطر و سایپا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه به مصاف هم می‌روند. برنده این بازی به گروه B لیگ قهرمانان آسیا شامل تیم‌های الوحده امارات، الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان خواهد پیوست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.