نشست مشترک کاتانتس سرمربی اسلوونیایی تیم ملی عراق با مسئولین فدراسیون فوتبال این کشور صبح روز گذشته (یکشنبه) در بغداد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم, در این نشست سرمربی عراق گزارشی از روند آماده سازی همچنین حضور این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و دلایل شکست در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌ها برابر قطر ارائه داد.

فالح موسی رئیس کمیته تیم‌های ملی فوتبال عراق در این خصوص گفت: نشست بسیار خوب و مفیدی با کاتانتس داشتیم چرا که همه ما به دنبال پیشرفت فوتبال عراق هستیم و می‌خواهیم این تیم مسیر درستی را در مسابقات آتی انتخاب کند. ما یکی از بهترین تیم‌های حاضر در این جام بودیم اما مشکلات و عوامل ناکامی را مورد ارزیابی قرار دادیم تا از این اشتباهات درس بگیریم و در آینده شاهد تکرار آن نباشیم.

گفته می‌شود نشست خبری کاتانتس با اصحاب رسانه در عراق امروز (دوشنبه) برگزار خواهد شد و آخرین مذاکرات صورت گرفته در خصوص آینده تیم ملی عراق در این نشست تشریح می‌شود. پیش بینی جریمه‌های سنگین مالی در قرارداد کاتانتس موجب شده که مربی اسلوونیایی فعلاً در تیم ملی عراق تا سال ۲۰۲۲ ابقاء شود, با این وجود تنها راه جدایی دو طرف، توافق و رضایت کاتانتس خواهد بود که در این صورت فدراسیون فوتبال عراق نیز با توجه به فشار افکار عمومی نسبت به فسخ قرارداد اقدام می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.