در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، پرسپولیس از پدیده شهر خودرو میزبانی می‌کند.

به گزارش ایسنا، مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، عصر دوشنبه با دیدار پرسپولیس و پدیده به پایان می‌رسد. شاگردان برانکو ایوانکوویچ که برای رسیدن به این مرحله ابتدا نود ارومیه و در ادامه سپیدرود رشت را از پیش رو برداشتند، حالا باید برابر پدیده‌ای بازی کنند که رقیب جدی‌شان در لیگ هم محسوب می‌شود.

یحیی گل‌محمدی که امسال با وجود مشکلات زیاد، تیم خوبی را روانه لیگ کرد، حالا با گذشت ۱۸ هفته و کسب ۳۵ امتیاز، تیمش در رده سوم و چسبیده به پرسپولیس قرار داد. این در حالی است که تیم مشهدی چند هفته‌ای هم به لطف پیروزی‌های پی در پی در صدر جدول قرار داشت. بازیکنان پدیده شهر خودرو حالا با از پیش رو برداشتن، فولاد و ذوب‌آهن به مرحله یک چهارم نهایی رسیده‌اند و امید زیادی دارند تا با برتری برابر حریف قرمز پوش خود در ورزشگاه آزادی، حریف سپاهان در مرحله نیمه نهایی شوند.

در مقابل پرسپولیسی‌ها که به خاطر حضور در مراحل پایانی و فینال لیگ قهرمانان آسیا، دیدارهای حذفی خود را با هفته‌ها تأخیر برگزار کردند، حالا با اضافه شدن چند بازیکن، دیگر مشکلات کمبود بازیکن در نیم‌فصل اول را ندارند و با قوای تازه‌تری به مصاف حریف مشهدی خود خواهند رفت.

برانکو ایوانکوویچ که دو قهرمانی در لیگ برتر را در کارنامه خود دارد، تجربه چندان خوبی از بازی‌های تیمش در جام حذفی ندارد و از این انگیزه زیادی دارد تا با کسب عنوان قهرمانی، جام حذفی را نیز به ویترین افتخارات خود اضافه کند. حالا او باید امید داشته باشد تا باب برتری برابر پدیده، در اصفهان به مصاف سپاهان برود برای حضور در فینال بجنگد.

پرسپولیسی‌ها برای بازی امروز به غیر از محمد انصاری و حسین ماهینی که با مصدومیت رباط صلیبی مواجه هستند، تمام نفرات خود را در اختیار دارند که در صورت صلاحدید برانکو می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

دیدارهای تیم‌های پرسپولیس و پدیده شهر خودرو عصر امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.