لوچانو اسپالتی از حضور مهاجم مغضوب تیمش در ورزشگاه محل برگزاری بازی اینتر مقابل سامپدوریا تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی پس از برتری ۲ بر یک تیمش مقابل سامپدوریا در هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های سری A ایتالیا از حضور مائورو ایکاردی، مهاجم مغضوب نرآتزوری روی سکوهای ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا تقدیر و تشکر کرد.

سرمربی تیم فوتبال اینتر در این باره گفت: از حضور ایکاردی در ورزشگاه قدردانی می‌کنم. اگر پس از بازی به رختکن تیم آمده بود تا با ما جشن بگیرد، بیشتر از او متشکر می‌شدم، زیرا پیروزی بسیار مهمی برای تیم بود و او بخشی از باشگاه ماست. بنابراین تصور می‌کنم به اندازه ما از پیروزی خوشحال شد.

وی افزود: می‌خواهیم به روال عادی برگردیم. در رختکن یک تیم شما وقت‌تان را با هم سپری و در مورد این و آن صحبت می‌کنید. باید همه در یک مسیر کار کنند و موظفیم قدم‌های محکم‌تری برداریم. ایکاردی باید به رختکن بیاید و از حضور در یک گروه خوب و پوشیدن پیراهن باشکوه اینتر لذت ببرد.

اسپالتی در پایان درباره جریان بازی اظهار داشت: در نیمه اول کمی محتاط و ترسو بازی کردیم. سامپدوریا در گرداندن توپ در زمین خیلی خوب کار می‌کند و شما را به دنبال کردن توپ وا می‌دارد. ما باید از تمام کیفیت‌های فردی خودمان استفاده می‌کردیم. واقعاً از تشویق هواداران‌مان پس از گل تساوی لذت بردم. آنها ما را به جلو راندند تا باز هم گل بزنیم و در لحظات سخت به تیم قدرت دادند. باید جنجال‌های اطراف اینتر را تمام کنیم. پیروزی، نشانه پختگی ماست.

جدول رده‌بندی سری A

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.