علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با وجود شکست تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان از عملکرد شاگردان خود ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اهواز، علیرضا مرزبان پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری این بازی اظهار داشت: بازی روی ضربات ایستگاهی تمام شد. ما با وجود اینکه هفته‌های خیلی سختی را پشت سر می‌گذاریم، اما توانستیم نبض بازی را در دست بگیریم و فوتبال باکیفیتی را به نمایش بگذاریم. متأسفانه خیلی بدشانس بودیم که ضربه شریفات گل نشد. به تیمم تبریک می‌گویم که با احساس خوبی فوتبال بازی کرد. تنها مورد دردآور این است که بازی را باختیم، ولی از تیمم، شهامت و مسائل تاکتیکی‌مان راضی هستم. ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی درباره این موضوع که نفت مسجدسلیمان در نیمه دوم فوتبال خوبی بازی کرد، ولی از نبود یک تمام‌کننده ضربه خورد، عنوان کرد: من به شما حق می‌دهم، اما یک بخشی از این برمی‌گردد به اینکه پاس آخر ما خوب نبود. دو ارسال خیلی قوی از سمت چپ داشتیم که می‌توانست به گل تبدیل شود. دو بار هم از سمت راست خیلی خوب حرکت کردیم. در واقع پاس‌های آخر ما خوب نبود و ضربات آخرمان با شانس‌هایی که داشتیم خوب نبود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که با وجود عدم گلزنی تیمش چرا پیمان میری را از دست دادند، گفت: پیمان میری برای ما حدود هزار و ۳۰۰ دقیقه بازی کرد و فقط یک پنالتی را در ریباند گل کرد. بازیکنانی که الان گرفتیم گل‌های خوبی زد‌ه‌اند. بزرگ‌ترین مشکل ما پیش از اینکه فصل را شروع کنیم به خاطر بازیکنان هدفی بود که نداشتیم، ولی ما از هیثم (هاشمی‌زاده) و شادکام فوق‌العاده راضی هستیم. خیلی خوشحالم که این بازیکنان را دارم. هیثم یکی از آینده‌دارترین بازیکنان است و مطمئن باشید سال آینده که به فولاد برمی‌گردد، یکی از بهترین فورواردها خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.