سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود باخت خانگی غیرمنتظره تیمش مقابل جیرونا هنوز به قهرمانی در لالیگا امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باخت خانگی ۲ بر یک امروز (شنبه) نه تنها باعث سقوط این تیم به رده سوم جدول بلکه باعث ایجاد فاصله‌ای ۹ امتیاز میان آن و رقیب دیرینه‌اش بارسلونا در صدر جدول شد. این هفتمین باخت رئال مادرید در این فصل لالیگا بود که بدترین آمار این تیم از فصل ۰۹-۲۰۰۸ محسوب می‌شود. با این اوصاف سانتیاگو سولاری هنوز به شانس تیمش برای کسب قهرمانی در لالیگا امیدوار است. او در نشست خبری پس از بازی گفت: ما به اندازه کافی بر بازی مسلط نبودیم و در نیمه اول زمانی که موقعیت‌های گلزنی کافی داشتیم، کار حریف را یکسره نکردیم و در نیمه دوم انرژی‌مان تحلیل رفت. با تعویض‌های‌مان تلاش کردیم که بازی را ببریم اما موفق به انجام این کار نشدیم. جیرونا در نیمه دوم یک بازی زیبا ارائه کرد، بازی را بسیار جدی گرفت و دو گل به ما زد.

سولاری در پاسخ به این سؤال که چرا تیمش از سمت چپ خط دفاعی (سمتی که مارسلو مسئول پوشش آن است) آسیب‌پذیر نشان می‌داد و اینکه آیا نبود مودریچ دلیل باخت تیم او بوده است، عنوان کرد: فوتبال یک ورزشی گروهی است و در هر نتیجه‌ای که در آن رقم می‌خورد، تمام بازیکنان تأثیرگذار هستند. عملکرد مارسلو هم خوب بوده است. غیبت مودریچ؟ همیشه این بحث کلیشه‌ای مطرح می‌شود که نبود بازیکنی که غایب بوده دلیل باخت تیم است. ما باید با واقعیت‌ها روبه‌رو شویم. رئال مادرید تیمی است که رختکن آن پر از بازیکنان بزرگ است.

آیا لالیگا برای رئال مادرید از دست رفته است. سولاری در پاسخ به این پرسش گفت:«تا وقتی شانس داریم، لالیگا همچنان برای ما ادامه دارد. باید دوباره روی پاهای خود بایستیم و به کارمان ادامه دهیم. ما هنوز در سه تورنمنت شانس داریم. کلی بازی دیگر مانده است و ما همچنان به جنگیدن برای بردن جام‌های مختلف ادامه می‌دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.