در حالی که استقلال همچنان دارای کمترین گل خورده و بیشترین کلین شیت است، سید مهدی رحمتی کماکان عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ را یدک می‌کشد.

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال علیرغم تک گلی که در تبریز از تراکتورسازی خورد، همچنان دارای بهترین خط دفاعی با کمترین گل خورده است و سید مهدی رحمتی هم کماکان عنوان بهترین دروازه بان لیگ را در اختیار دارد.

آبی پوشان با ۱۱ کلین شیت در ۱۷ بازی شرایطی خوب در فاز دفاعی دارند که ۱۰ کلین شیت از این ۱۱ کلین شیت سهم سید مهدی رحمتی است تا وی نه تنها دارای کمترین گل خورده باشد، بلکه بیشترین تعداد کلین شیت را نیز در اختیار داشته باشد.

رحمتی در این فصل ۱۴ بار برای استقلال به میدان رفته که تنها ۵ بار در ۴ دیدار مقابل ذوب آهن، پارس جنوبی جم، نفت مسجد سلیمان و تراکتورسازی دروازه‌اش باز شده است. از ۵ گلی که رحمتی خورده یک گل از روی نقطه پنالتی و یک گل هم گل به خودی مدافعان تیمش بوده است.

رحمتی با ۱۴ بازی و ۱۲۶۰ دقیقه بازی حضور در میدان تنها ۵ گل خورده است تا حد نصاب هر ۲۵۲ دقیقه یک گل را از خود به جای گذاشته باشد و یا به نوعی دیگر می توان گفت او در هر ۲/۸ بازی یک گل خورده است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )