مجید علیاری، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در بازی با نساجی قائمشهر دو گل زدم و گل اول بازی هم باید به نام من ثبت شود.

مجید علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم با اشاره به پیروزی ۳ بر یک تیمش مقابل نساجی مازندران گفت: ما در این بازی خانگی نیاز به برد داشتیم چون در ۲ بازی گذشته نتوانستیم به برد برسیم. می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی کادرفنی به‌خوبی نساجی را برای ما آنالیز کرده بود. خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و کاملاً هم مستحق برد بودیم، در ضمن چند موقعیت گل هم از دست دادیم.

وی که در این بازی یکی از گل‌های نساجی را به ثمر رساند، در خصوص گل اول پارس‌جنوبی که به نام جورج ولیسانی ثبت شده است، عنوان کرد: در آن صحنه اعتقاد من این است که توپ در پشت خط دروازه به ولیسانی بروخورد کرد و در واقع گل اول هم بای به نام من ثبت شود. داور گل را به نام مدافع حریف ثبت کرد، ولی من در این بازی دو گل زدم. خوشحالم که برای تیمم بازیکن تاثیرگذاری بودم و باید از اعتماد آقای تارتار هم تشکر کنم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در مورد بازی بعدی تیمش برابر استقلال تهران تصریح کرد: بازی با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی شرایط خاص خودش را دارد. طبیعتاً ما در تهران بازی سختی در پیش داریم و استقلال هم برای حضور در بالای جدول دنبال برد است، ولی ما هم در این بازی دنبال سه امتیاز هستیم. خوشبختانه انگیزه و روحیه بازیکنان پارس بالاست و اعتقاد من این است که می‌توانیم استقلال را هم شکست بدهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.