مدیرعامل سابق باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به عدم اجرای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در فوتبال می‌گوید، مجمع می‌تواند قواعدی را تصویب کند تا با احترام به قوانین داخلی رییس فدراسیون انتخاب شود.

مسعود رضائیان در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی چرایی عدم اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در فدراسیون فوتبال و اینکه چرا مجمع برای خروج بازنشسته‌ها برگزار نمی‌شود؟ گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا مجمع فدراسیون برگزار نمی‌شود اما می‌دانم اعضای مجمع به راحتی می‌توانند مجمع فوق‌العاده برگزار کنند و تصمیمات خود را بگیرند.

رضائیان ادامه داد: مجمع فدراسیون فوتبال می‌تواند خودش قواعدی را تصویب و به اجرا بگذارد که به نوعی به قوانین کشور هم احترام گذاشته شود. مثلاً می‌توانند تصمیم بگیرند رئیس فدراسیون فوتبال تا سنی خاص ریاست کند و یا شرایط و ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد و در ادامه رئیس جدید فدراسیون فوتبال را با این قوانین انتخاب کند. یعنی رئیس جدید بر اساس قوانینی که مجمع به تصویب رسانده در انتخابات شرکت کند.

وی اظهار کرد: البته نظر شخصی من این است، فدراسیون فوتبال یک سازمان غیردولتی و NGO است و نیازی نیست تابع قوانین کشور باشد. یعنی رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند تا ۹۰ سالگی ریاست کند و حضور او دیگر به تصمیم مجمع بستگی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.