حسن‌ آذرنیا، سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تأکید کرد که این تیم شایسته پیروزی مقابل استقلال بوده است.

حسن آذرنیا در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی یک بر صفر تیم تراکتورسازی مقابل استقلال اظهار داشت: با توجه به رقابت و حساسیتی که در بالای جدول وجود داشت، نتیجه این بازی بسیار مهم و شش امتیازی بود. از طرف دیگر تیم ما با حمایت همه جانبه مالک باشگاه، هیئت مدیره و از همه مهم‌تر حضور ۱۲۰ هزار هوادار عاشق تراکتورسازی که در هوای بارانی به ورزشگاه آمده بودند فوتبال بسیار خوبی بازی کرد.

وی افزود: تیم ما مخصوصاً در نیمه دوم عملکرد فنی بسیار خوبی داشت و مستحق پیروزی مقابل استقلال بودیم. با گل زیبای اشکان دژاگه توانستیم برنده شویم تا به این ترتیب تشکری از هواداران‌مان کرده باشیم که از ما حمایت کردند. امیدوارم این پیروزی‌ها ادامه‌دار باشد و در آینده هم شاهد خوشحالی مردم باشیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد جو ورزشگاه یادگار امام (ره) تصریح کرد: واقعیت این است هواداران تبریزی همیشه جو خوبی در ورزشگاه ایجاد می‌کنند، اما گاهی اوقات رفتارهایی زننده‌ از سوی برخی‌ها اتفاق می‌افتد که تماشاگران را می‌رنجاند و آنها هم مجبور می‌شوند عکس‌العمل نشان دهند. در غیر اینصورت من می‌توانم بگویم تماشاگران ما در ایران و حتی دنیا تک هستند. شما نگاه کنید، هواداران با این وضعیت راه ورزشگاه یادگار امام (ره) و آن شرایط جوی و با پای پیاده به استادیوم می‌آیند و بعد از بازی هم با ترافیک سنگین همین راه را برمی‌گردند، واقعاً حرکت آنها قابل احترام است. از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های بعد هم از ما حمایت کنند تا در پایان فصل رتبه‌ای در شأن و مقام فوتبال استان آذربایجان کسب کنیم.

آذرنیا در خصوص عملکرد جرج لیکنز عنوان کرد: لیکنز واقعاً مربی بزرگ،‌ مدیر و روانشناس است. این مربی همیشه در حال تلاش و حرکت رو به جلوست. او صبح زود به باشگاه می‌آید و بعد به تمرین می‌رود و سپس دوباره به باشگاه بر می‌گردد. لیکنز کاملاً حرفه‌ای عمل می‌کند و ما از عملکرد او واقعاً راضی هستیم.

وی با اشاره به بازی تراکتورسازی و نساجی و اشتباهات داوری این دیدار یادآور شد: فوتبال است و ممکن است اشتباهاتی رخ دهد،‌ اما واقعیت این است که تیم ما در بازی با نساجی هم مستحق برد بود. در آن بازی یک پنالتی صددرصد ما را نگرفتند. در فوتبال ممکن است این اتفاقات رخ دهد، اما ترسم از این است که الان که بخش خصوصی به فوتبال ورود کرده،‌ به خاطر یکسری ناملایمات و اشتباهات داوری دلسرد شود و فوتبال را رها کند. در سه بازی که با لیکنز در لیگ حضور داشتیم لیاقت پیروزی را داشته‌ایم اما متأسفانه به خاطر داوری دو امتیاز حساس را از دست دادیم.

«وینفرد شفر سرمربی تیم استقلال اعتقاد داشت اشکان دژاگه باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد». سرپرست تیم تراکتورسازی در واکنش به طرح این موضوع به تسنیم گفت: در این بازی همه تحت تأثیر جو ورزشگاه بود. در این بازی با یک سوت یا پرچم داور همه نیمکت استقلال از جای خود بلند می‌شدند و حتی در یک صحنه مربی تیم حریف به داخل زمین رفت. به اعتقاد من داوری هم مشکلی نداشت، فقط تیم استقلال به این اعتراض داشت که اشکان دژاگه بعد از گل به پیست اطراف زمین رفته و باید کارت می‌گرفت. می‌توانم چندین نمونه از فوتبال دنیا بیاورم که بازیکن بعد از گلزنی به آغوش هواداران می‌رود. بازیکن اگر لباسش را دربیاورد یا حرکت ناشایستی کند باید کارت بگیرد اما دژاگه هیچ کار بدی انجام نداد و فقط شادی گلش را با هواداران تقسیم کرد و ما کاملاً مستحق برد بود.

آذرنیا درباره شانس قهرمانی تیم تراکتورسازی یادآور شد: ما هم به اندازه سپاهان، پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی داریم، اما امتیاز ما نسبت به حریفان این است که از ۱۵ بازی نیم‌فصل دوم، ۹ بازی را میزبان هستیم. همچنین تمام بازی‌های شش امتیازی‌مان مقابل سپاهان، پدیده و پرسپولیس نیز در تبریز است و این یک شانس بزرگ برای ماست. تلاش‌مان این است که مردم آذربایجان به حق خود برسند. تراکتورسازی شایسته قهرمانی است،‌ چون هم از نظر تماشاگر، بازیکن و حمایت بخش خصوصی وضعیت خوبی دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.