باشگاه اورتون، ژوزه مورینیو را به عنوان جانشین مارکو سیلوا در نظر دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورینیو که پس از اخراج شدنش از سمت سرمربیگری تیم فوتبال منچستریونایتد در اواسط فصل جاری، هدایت تیم دیگری را برعهده نداشته، ممکن است با قبول هدایت یک تیم انگلیسی به عرصه مربیگری بازگردد. آقای خاص بابت اخراجش از تیم منچستریونایتد در حالی که تا سال ۲۰۲۰ با این باشگاه انگلیسی قرارداد داشت، ۱۵ میلیون پوند به عنوان غرامت دریافت می‌کند.

شبکه رادیویی «آر سی اِن» کلمبیا گزارش داد سران باشگاه اورتون در خصوص احتمال استخدام مورینیو با یکدیگر به بحث و تبادل‌نظر پرداخته‌اند، این در حالی است که مارکو سیلوا، سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان مرسی‌ساید با وجود اینکه در تابستان اخیر هزینه زیادی صرف خرید بازیکنان مدنظرش کرد، به دلیل تداوم نتایج ضعیف این تیم، تحت‌فشار است و احتمال اخراج شدنش وجود دارد.

گفته می‌شود ژوزه مورینیو و مارچلو بیلسا، سرمربی کنونی لیدزیونایتد دو گزینه مدنظر سران باشگاه اورتون در صورت اخراج مارکو سیلوا هستند. آقای خاص در حالی مورد توجه باشگاه اورتون قرار گرفته که نشریه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا گزارش داده سه باشگاه اینتر، بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن نیز وضعیت مورینیو را زیرنظر دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.