مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند شایعه‌ عجیبی که درباره باخت سنگین اخیر این تیم مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده است را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانس یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند شایعاتی که پس از باخت ۳ بر صفر اخیر این تیم مقابل بوروسیا دورتموند در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکل گرفته را تکذیب کرد.

گفته می‌شود که دلیل باخت سنگین نماینده آلمان در ورزشگاه ومبلی لندن که صعود این تیم به مرحله بعد را بسیار سخت کرده، عدم تمرکز بازیکنان آن از جمله اکسل ویتسل، یاکوب برون لارسن و رافائل گوئریرو و، عبدو دیالو و دان آکسل زاگادو، به دلیل رفتن‌شان نزد آرایشگر اختصاصی‌شان در هتل محل اقامت‌شان در انگلیس در فاصله یک روز مانده به آغاز بازی بوده است.

اگرچه بازیکنان دورتموند پیش از پیروزی‌ در بازی‌های اخیرشان مقابل بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید هم به این آرایشگر مراجعه کرده بودند، این بار این حرکت آنها مسبب باخت سنگین‌شان در خانه سفیدپوشان لندن جلوه داده شد.

واتسکه اما این موضوع را رد کرد. او در این باره به نشریه بیلد گفت: قطعاً این موضوع روی عملکرد تیم تأثیر نداشته است. این باخت دلایل فنی و ورزشی دارد و ما باید آنها را پیدا کنیم. مشخص است که این شکست باعث شده است برخی رسانه‌های منتقد بهانه‌ای پیدا کنند تا از رفتن بازیکنان به آرایشگاه ایراد بگیرند و به همین دلیل هم مایکل زورک (مدیر ورزشی) و سباستین کل (مدیر فنی تیم) درباره این مسئله با بازیکنان صحبت خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.