بازیکنان استقلال قرار بود امروز در دو گروه تمرین کنند که تمرین یکی از این گروه‌ها به دلیل ناهماهنگی برگزار نشد و بازیکنان با ناراحتی به خانه‌هایشان بازگشتند.

به گزارش ایسنا، با اعلام باشگاه استقلال، قرار بود بازیکنان این تیم که دیروز مقابل تراکتورسازی به میدان رفتند از ساعت ۱۲:۳۰ برای پیگیری تمرین ریکاوری به سالن وزنه هتل المپیک بروند و باقی بازیکنان در زمین چمن شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین کنند. با این حال پس از مراجعه گروه نخست به سالن وزنه و استخر و سونا، با درهای بسته مجموعه روبرو شدند که دلیل آن هماهنگ نشدن حضور استقلالی‌ها در این سالن بود.

بازیکنان استقلال هم پس از این که نیم ساعت منتظر ماندند، مشکل ورودشان حل شد اما پس از آن تصمیم گرفتند در سالن وزنه حضور پیدا نکنند و به خانه‌هایشان برگردند. البته باقی بازیکنان در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تمرین‌هایشان را پیگیری کردند.

ناهماهنگی در برگزاری تمرین استقلال نخستین بار نیست که رخ می‌دهد. هفته پیش هم قرار بود تمرین استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شود ولی هنگامی که آن‌ها به این زمین مراجعه کردند با تمرین تیم بادران مواجه شدند که این موضوع با ناراحتی شفر و لغو تمرین استقلال همراه شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.