سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به اتفاقات رخ داده در بازی با حفاری در اهواز، گفت: تعدادی از بازیکنان ما در انتهای مسابقه به رختکن حریف رفتند.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر، به اتفاقات رخ داده در بازی گیتی پسند مقابل حفاری در نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال و باخت گیتی پرداخت و از نحوه برگزاری مسابقات پلی آف به عنوان یکی از دلایل این اتفاقات یاد کرد.

مشروح گفتگوی سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در ادامه می آید:

شرایط ایده آلی نداشتیم

از نظر فنی از کیفیت بازی راضی نبودم. تمام کارهایی که تمرین کرده بودیم در زمین اجرا نکردیم. شرایط ایده آلی نداشتیم ولی بازهم صاحب فرصت هایی شدیم که اگر گل می شد، حداقل بازنده نبودیم. ۲۶ هفته صدرنشین لیگ بودیم و ممکن است یک روز هم، روز خوبمان نباشد. نباید با یک باخت از تلاش بازیکنان چشم پوشید.

یادمان نیست آخرین بار چه زمانی باختیم

وقفه هایی که در بازی رخ می داد کارمان را سخت می کرد. خدا را شکر که بازیکنانمان سالم از این بازی بیرون آمدند. به هر حال تیم ما عادت به باخت ندارد. یادمان نیست آخرین بار چه زمانی در لیگ باختیم. البته حفاری تیم بسیار خوبی است. اتفاقاتی که رخ داد را باید از مجموعه حفاری جدا کرد.

برنامه ریزی ها نادرست است

یکی از دلایل این اتفاقات برنامه ریزی نادرست است. وقتی تیمی که با اختلاف صدرنشین بوده است با تیم هفتم یا هشتم تفاوتی نمی کند، این اتفاقات پیش می آید. تیم ها در مرحله پلی آف از تمام شرایط برای پیروزی استفاده می کنند. در هر صورت ما بازیکنان بزرگ و باتجربه ای داریم و تا بازی برگشت هم از نظر روحی و روانی روی آنها کار می کنیم تا به شرایط بازی برگردند.

باختیم؛ بد هم باختیم!

نمی خواهم خیلی از اتفاقات حاشیه ای حرف بزنم که بگویند چون باخته ایم از این چیزها را می گویم. ما باختیم؛ بد هم باختیم. از نظر فنی چیزی نبودیم که توقع داشتیم. مسئولیت این باخت هم با من است. نمی خواهم از این باخت شانه خالی کنم. قبل از آنکه گل سوم را بخوریم، یک فرصت عالی داشتیم که اگر از آن استفاده می کردیم، شرایط عوض می شد. حفاری در زمین خودش تیم خوبی است. بازیکنان این تیم هم در زمین جوانمردانه بازی کردند.

نارنجک زدند اما یک هشدار هم ندادند

در جریان مسابقه اتفاقاتی رخ داد که داور نمی توانست آنرا اداره کند. وقتی تماشاگران نارنجک به آن سنگینی می زنند، اگر سلامت بازیکنان در اولویت است باید بازی قطع شود. ناظر بازی دوست داشت مسابقه زودتر تمام شود. او باید بازی را قطع و حداقل یک هشدار می داد. اگر اینطور می شد، قطعا اتفاقات بهتری می افتاد.

آنقدر آب ریختند که خیس شدیم

تا می آمدیم به حفاری فشار بیاوریم سه، چهار نارنجک می انداختند یا بطری آب پرتاب می کردند. آنقدر از بالا روی ما آب ریختند که لباس و سر من روی نیمکت خیس شده بود. حتی در پایان بازی اینرا به سرپرست حفاری هم نشان دادم. وقتی تمرکزمان را اینطور بر هم زدند باید چه کار می کردیم. نمی خواهم این اتفاقات را به مجموعه خوب حفاری وصل کنم و بی انصافی است اگر بگوییم از قبل برنامه ریزی شده بود.

حضور چند بازیکن گیتی پسند در رختکن حفاری

اتفاقات آخر بازی را که نمی شد کنترل کرد. وقتی به رختکن رفتیم متوجه شدیم چند بازیکن ما از جمله محمد کشاورز نیستند. پیگیری کردیم و فهمیدیم بازیکنانمان به رختکن حفاری رفته اند تا اوضاع آرام و سالن خلوت شود.

چه مصیبتی می شد اگر در اصفهان این اتفاقات رخ می داد

اگر این اتفاقات در اصفهان رخ می داد، چه مصیبتی درست می کردند. کمیته انضباطی حکم می داد و تیم، تماشاگر و بازیکن ما را چند جلسه محروم می کرد. آنوقت باید عذرخواهی هم می کردیم. ولی این اتفاقات در سالن های دیگر راحت رخ می دهد.

پلی آف روسیه و برزیل چطور برگزار می شود

وقتی پلی آف را با حذفی اشتباه می گیرند، همین می شود. تیمی که ۲۶ هفته صدرنشین بوده است نباید با تیمی که با فاصله در جایگاه های دیگر است فرق کند؟ در تمام دنیا مثل روسیه یا برزیل بازی های پلی آف ۳ از ۵ یا ۵ از ۷ برگزار می شود. به هر حال دوستان تجربه لازم را ندارند. وقتی مسابقات به این شکل برگزار می شود از تمام ظرفیت هایش برای پیروزی و صعود استفاده می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.