بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: از حرکت مدافع استقلال روی گل دژاگه خنده‌ام گرفت و امیدوارم کادر فنی این گل را مورد بازبینی قرار دهد و ضعف مدافع را بگوید.

شاهین بیانی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به شکست یک بر صفر استقلال برابر تراکتورسازی گفت: استقلال نمایش ضعیفی نسبت به بازی قبل داشت. در نیمه اول بازی خوبی از هر دو تیم ندیدیم و در نیمه دوم تراکتورسازی با زدن یک گل به هدفش رسید. واقعاً نمی‌دانم چرا بازیکنان استقلال این فکر را نکردند که تیم در چه وضعیتی قرار دارد و این بازی چقدر می‌تواند مهم باشد. استقلال برای اضافه شدن به کورس قهرمانی خیلی به این برد نیاز داشت ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

وی با انتقاد از عملکرد خط دفاعی استقلال تاکید کرد: باور نمی‌کنم که استقلال اینقدر ساده گل خورد. شما یک بار صحنه گل را نگاه کنید و عملکرد نزدیک‌ترین مدافع به دژاگه را مورد بررسی قرار دهید. مدافع استقلال خیلی راحت می‌توانست خودش را بین توپ و دروازه قرار دهد و جلوی ضربه دژاگه را بگیرد ولی نمی‌دانم چرا به عمق حرکت کرد. در این صحنه ساده‌ترین کار در دفاع انجام نشد. از حرکت مدافع استقلال روی گل دژاگه خنده‌ام گرفت و امیدوارم کادر فنی هم این گل را مورد بازبینی قرار دهد و ضعف مدافع را بگوید.

بیانی در خصوص انتقادهایی صورت گرفته از ایسما گونسالوس عنوان کرد: نمی‌دانم چرا استقلال باید به هر قیمت بازیکن خارجی بگیرد. شما ببینید تیم‌های عربی چطور بازیکن می‌گیرند و ما چگونه عمل می‌کنیم. بازیکنی مثل منشا می‌تواند به استقلال کمک کند ولی آیا ایسما در حد استقلال است؟ مگر قرار نبود جذب بازیکن خارجی بعد از عبور از فیلتر کمیته فنی باشد؟ من روی اعضای کمیته فنی شناخت دارم و شک نکنید ایسما از فیلتر کمیته فنی رد نشده است.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: اعتقاد من این است که استقلال با دو برد پیاپی می‌تواند خودش را به جمع مدعیان جدی قهرمانی برسد. حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی هم می‌تواند ۱۰۰ هزار نفر را به ورزشگاه بکشاند، فقط از بازیکنان استقلال خواهش می‌کنم شرایط حساس تیم را درک کنند. نیاز به این داریم که چند برد پیاپی به دست بیاوریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.