بر اساس ادعای مدیر ورزشی پیشین تیم‌های ناپولی و اودینزه، مهاجم آرژانتینی اینتر پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه دیگری دریافت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماجرای گرفتن بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال اینتر از مائورو ایکاردی این روزها در فوتبال ایتالیا حسابی سر و صدا کرده؛ بازیکنی که تمدید قراردادش با این باشگاه ایتالیایی به بن‌بست خورده است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده این مهاجم آرژانتینی که از همراهی تیم اینتر در سفر به اتریش برای رویارویی با راپیدوین در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا خودداری کرده، به دلیل مصدومیت در تمرینات نراتزوری هم شرکت نکرده است.

وندا نارا، همسر و مدیر برنامه‌های ایکاردی در حالی که اشاره کرده باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید، منچستریونایتد، یوونتوس، پاری‌سن‌ژمن و چلسی نسبت به جذب این بازیکن علاقه‌مند هستند، پی‌یرو اوسیلیو مدیر ورزشی تیم فوتبال اینتر گفته این باشگاه پیشنهاد رسمی بابت ایکاردی دریافت نکرده است.

پی‌یر پائولو مارینو، مدیر ورزشی پیشین تیم‌های ناپولی و اودینزه در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا گفت: در ماه ژانویه برای تماشای بازی اینتر- بنونتو به ورزشگاه سن‌سیرو رفته بودم و با پی‌یرو اوسیلیو که صحبت می‌کردم او به من گفت که اصلاً نه پیشنهادی و نه علاقه‌ای از سوی باشگاه دیگری نسبت به جذب ایکاردی وجود ندارد، از این‌رو پیشنهاد جدی روی میز نیست.

وی ادامه داد: اینطور به نظر می‌رسد که تنها همسر ایکاردی است که می‌گوید باشگاه‌هایی برای جذب وی به خط شده‌اند. با توجه به تجربه‌ای که من دارم باید بگویم که چنین شرایطی با بازگشت فروتنانه بازیکن به پای میز مذاکره قابل حل است. این مائورو است که باید به تیم و باشگاه سیگنال بفرستد. این احتمال هم وجود دارد که اینتر در پایان فصل او را در لیست فروش بگذارد.

مارینو صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: هر چه که هست به نظر مشکل با بازیکنان تیم است، چون در غیر اینصورت بازیکنان از کاپیتان خود حمایت می‌کردند و اجازه می‌دادند که بازوبند کاپیتانی در اختیار ایکاردی بماند. شواهد نشان می‌دهد که نماینده بازیکنان به مدیران باشگاه اینتر گفته که احساس نمی‌کنند که مائورو کاپیتان تیم است.

ایکاردی پس از برتری یک بر صفر اینتر در خانه راپید وین اتریش در واکنش به اتفاق‌های اخیر پیامی معنادار در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» منتشر کرد و نوشت: «با سکوتت آنها را عاجز کن. آنها را در عمل سورپرایز کن».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.