سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: با برگزاری اردوهای ارزیابی، بایکنان مختلفی را زیر نظر داشته تا بتوانیم برترین ها را به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سید اکبر پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در خصوص برگزاری اردوهای انتخابی گفت: ما در ۴ مرحله اردوهای مختلفی را برگزار و مرتباً بازیکنان را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. در گروه اول بازیکنانی بودند که در تیم فوتبال نوجوانان بوده و تجربه بازی‌های بین المللی و اردوهای مختلفی را دارند. گروه دوم توسط استعدادیاب‌های هر استان انتخاب شده که آنها را مد نظر داشته و گروه سوم مربوط به بازیکنانی هستند که در مسابقات آموزشگاه‌ها به رقابت پرداخته و استعدادیابی شدند. گروه چهارم نیز توسط اعضای کادر فنی از رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول جوانان شناسایی شده‌اند.

وی گفت: در واقع حدود ۱۰۰۰ بازیکن را زیر نظر خواهیم داشت و در نهایت اردوهای انتخابی و ارزیابی بازیکنان تا پایان فروردین‌ماه ادامه دارد تا بتوانیم شاکله تیم را شناسایی و تمرینات جدی خود را آغاز کنیم.

سرمربی تیم جوانان گفت: مهمترین مسابقه‌ای که پیش روی خود داریم رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا است که اواخر شهریورماه برگزار می‌شود. ما پس از برگزاری این اردوهای انتخابی، از اردیبهشت ماه استارت اردوهای اصلی خود را خواهیم زد و بازیکنان زیر نظر کادر فنی برنامه‌های تمرینی و فعالیت‌های آماده سازی خود را جهت شرکت در مسابقات آسیایی آغاز می‌کنند. در این میان برگزاری بازی‌های دوستانه و حضور در تورنمنت‌های مختلف نیز مد نظرمان است چرا که بازیکنان نیاز به مسابقه دوستانه دارند تا علاوه بر کسب تجربه و اعتماد به نفس، کادر فنی به نقاط ضعف و قوت تیم پی ببرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.