بال فرانسوی تیم فوتبال بایرن مونیخ به دلیل مصدومیت ممکن است سفر تیمش به انگلیس را از دست بدهد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کینگسلی کومان شب گذشته (جمعه) پس از آنکه دو بار بایرن مونیخ را به بازی برگرداند و گل‌های خورده این تیم در خانه آگزبورگ را جبران کرد، از ناحیه قوزک مصدوم شد.

این نخستین باری نیست که بال فرانسوی باواریایی‌ها از این ناحیه آسیب می‌بیند و تا کنون دوبار هم برای مداوای آن تحت عمل جراحی قرار گرفته است. این بار هم به نظر می‌رسد که آسیب دیدگی قوزک پای چپ شدید است هرچند شدت آسیب دیدگی او امروز با انجام معاینات و تصویربرداری‌های تکمیلی مشخص خواهد شد.

مصدومیت بازیکن ۲۲ ساله بایرن مونیخ در حالی رخ داد که او با عملکرد خوب خود مقابل آگزبورگ، سرمربی‌اش نیکو کواچ را برای استفاده مجدد از وی در بازی سه‌شنبه شب مقابل لیورپول امیدوار کرده بود. کواچ اما در گفت‌و‌گو با شبکه یورو اسپورت اعتراف کرد که شانس به میدان رفت کومان در آنفیلد کم به نظر می‌رسد.

او اظهار داشت: من امیدوارم که او به بازی برسد اما وضعیتش خوب به نظر نمی‌رسد. فردا با انجام معاینات تکمیلی، وضعیت کومان بهتر مشخص خواهد شد.

بایرن مونیخ در شرایط منتظر مشخص شدن وضعیت کومان برای بازی مقابل لیورپول است که برای این دیدار دیگر بازیکن هجومی خود، توماس مولر را به دلیل کارت قرمز ناشی از خطای خطرناکش روی نیکلاس تالیافیکو، بازیکن آژاکس در اختیار ندارد. علاوه بر او، آرین روبن و کورنتین تولیسو هم به بازی بایرن مونیخ مقابل آنفیلد نمی‌رسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.