پیروز سیف‌الله‌پور معتقد است اشکان خورشیدی قضاوت متفاوتی را در دو نیمه دیدار تراکتورسازی استقلال داشت و پرخاشگری زیادی را در نیمه اول داشت.

پیروز سیف‌الله‌پور در گفت‌و گو با ایسنا، درباره قضاوت اشکان خورشیدی در دیدار استقلال و تراکتورسازی اظهار کرد: انتخاب این داور از سوی کمیته داوران ریسکی بود. به هر حال نباید داوری که نیم‌فصل غایب بوده را برای حساس‌ترین بازی هفته انتخاب می‌کردند.

وی ادامه داد: خورشیدی در نیمه اول قضاوت خوبی نداشت و دو خطا از ۱۹ خطایی که در این نیمه اعلام کرد که در موقعیت حساسی هم بودند، اشتباه بود که موجب اعتراض فراوان بازیکنان دو تیم شد. در صحنه برخورد دژاگه با نورافکن، شدت ضربه نشان می‌داد کارت زرد برای بازیکن تراکتورسازی کافی است. وی همچنین در این نیمه همانند هم‌نام خود یعنی اشکان دژاگه پرخاشگری زیادی داشت در چالش‌های ایجاد شده بین دو تیم مداخله می‌کرد.

این کارشناس داوری افزود: در نیمه دوم خورشیدی خودش را پیدا کرد و عملکرد متفاوتی داشت. هر ۱۱ خطایی که در این نیمه اعلام کرده بود درست بود و با آوانتاژهای به موقع به زیباتر شدن بازی کمک کرد. جای‌گیری کمک‌داور روی گل تراکتورسازی عالی بود و داوران اضافی هم به خورشیدی کمک کردند. تنها نکته منفی این دیدار باز هم اعتراض زیاد بازیکنان دو تیم بود که از باتجربه‌هایی مثل شجاعی، منتظری و دژاگه چنین چیزهایی بعید بود.

او در پایان اضافه کرد: اینکه گفته می‌شود دژاگه با رفتن به سمت هواداران تیمش بعد از گلزنی می‌توانسته کارت دوم را بگیرد، درست نیست. او از فنس رد نشده و من حرکت او را جهت تهییج هواداران حریف ندیدم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )