مدافع استقلال به نحوه اجرای قانون و داوری در دیدارهای تیمش نسبت به سایر مدعیان معترض شد.

به گزارش ایسنا، روزبه چشمی پس از باخت استقلال برابر تراکتورسازی اظهار کرد: بازی خوبی بود اما نتیجه عادلانه نبود و حداقل حق ما مساوی بود.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس اعتراض می‌کنند و در میکسدزون سر و صدا می کنند و بیانیه می‌دهند، آن وقت باعث می‌شود استقلال ضرر کند. یک مقدار تفاوت وجود دارد. اعتراض ما با بقیه تیم‌ها فرق دارد. من اعتراض می‌کنم کارت زرد می‌گیرم اما تیم حریف بازیکنش فقط مانده بود داور را بزند. بعضی‌ها در زمین و بیرون زمین داد و بیداد می‌کنند و جو ایجاد می‌کنند. چگونه است که من یا داریوش شجاعیان با اولین اعتراض‌مان کارت زرد می‌گیریم اما فلان بازیکن به خاطر یک سری شرایط می‌تواند کار خودش را انجام دهد. تیم‌های دیگر بیانیه می‌دهند اما چون استقلال حرفی نمی‌زند، باید از داوری ضرر کند. این چیزها خیلی جالب نیست. ما در برد خود هم ضرر داوری دیده‌ایم. بحث من تفاوت قائل شدن بین بازیکن‌ها است.

چشمی افزود: در بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان، یک بازیکن اعتراض شدیدی داشت و فقط یک کارت زرد گرفت اما در دیدار امروز ما، با یک حرف ساده هم کارت گرفتیم. اگر آن بازیکن اعتراض کرده است، داور باید بخاطر صحبت‌های‌مان از ما تشکر کند. پرسپولیس، سپاهان، تراکتورسازی اعتراض کنند چون بیانیه داده‌اند جدی گرفته نمی شود. مثلا فلان بازیکن چون شناخته شده نیست و جوان است، اخراجش مشکلی ندارد اما بازیکن مشهور را اخراج نمی‌کنند. اگر قانونی درباره اعتراض، پنالتی، آفساید یا هر چیز دیگری وجود دارد برای همه وجود داشته باشد. تیم ما با کوچک‌ترین اعتراض کارت می‌گیرد اما تیم‌ها حریف حتما باید خطای شدید کنند تا کارت بگیرند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۵ )