هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از سوت پایان نیمه اول دیدار تیم محبوب‌شان مقابل استقلال خوزستان به داور مسابقه اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان از ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد و نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

* مهمترین اتفاق بازی در دقیقه ۲۰ در محوطه جریمه استقلال خوزستان رقم خورد که پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند روی علی علیپور پنالتی صورت گرفته است، اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. پس از این صحنه هواداران به شدت به داور و مسئولان سازمان لیگ اعتراض کردند.

* شجاع خلیل‌زاده، مدافع پرسپولیس در اواسط بازی با وحید نامداری درگیر شد که هواداران نسبت به این درگیری واکنش نشان دادند و با شعار «شجاع با تعصب» او را تشویق کردند.

* تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی تا پایان نیمه دوم به ۲۵ هزار نفر رسید.

* وقت‌کشی دروازه‌بان تیم استقلال خوزستان به مذاق بازیکنان پرسپولیس خوش نیامد و شجاع خلیل‌زاده به این موضوع واکنش نشان داد. او از داور خواست به دروازه‌بان حریف کارت زرد نشان داد.

* در دقیقه ۴۲ بازیکن استقلال خوزستان، محمد شریفی بر سر تصاحب توپ با شجاع خلیل‌زاده درگیر شد و در ادامه به زمین افتاد و همین مورد کافی بود تا برانکو در کنار زمین به داور چهارم اعتراض کند، چرا که سرمربی پرسپولیس معتقد بود بازیکن استقلال خوزستان به دنبال وقت‌کشی و فریب داور است.

* هواداران پرسپولیس پس از سوت پایان بازی در نیمه اول به داور مسابقه، موعد بنیادی‌فر فحاشی و اعتراض کردند.

* در دقیقه ۵۳ بازی داور برخورد امیرحسین باقرپور با شجاع خلیل‌زاده را خطا تشخیص نداد تا مهاجم استقلال خوزستان در موقعیتی تک به تک با بیرانوند، دروازه سرخپوشان را نشانه بگیرد، اما در نهایت ضربه‌اش را به بیرون زد. شجاع در این صحنه شدیداً به داور اعتراض کرد و کارت زرت گرفت. در ادامه اعتراض‌ شجاع به داور شدیدتر شد و بیرانوند جلوی او را گرفت. در همین لحظات هواداران پرسپولیس تندترین شعارها را علیه داور دادند.

حاشیه بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان| سکوهای خالی و برخورد گرم استاد و شاگرد + عکس

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۳ )