سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: با توجه به شناختی که برانکو از فوتبال ما دارد، گزینه خوبی برای تیم ملی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین فرکی در خصوص شرایط تیم پیکان اظهار داشت: ما در هفته اول شکست بدی را برابر استقلال تهران پذیرا شدیم اما خوشبختانه آن بازی را فراموش کرده و تمرینات خود را به طور منظم ادامه می‌دهیم تا بتوانیم در دیگر دیدارها نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

وی تأکید کرد: پیکان شرایط خوبی نداشت و از لحاظ روحی و روانی دچار استرس شدید بود که خوشبختانه با تلاش کادر فنی و همت خود بازیکنان، رفته‌رفته به آمادگی روحی خواهیم رسید تا بتوانیم فصل را با موفقیت ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در خصوص عملکرد داور تیمش برابر استقلال گفت: من همیشه به عملکرد داوران احترام می‌گذارم و در مورد آنها صحبتی نمی‌کنم اما اگر آن پنالتی مشکوک برای ما گرفته می‌شد که برخی کارشناسان داوری هم بر آن صحه گذاشتند، شاید شرایط بازی فرق می‌کرد.

فرکی با اشاره به رفتن کی‌روش از تیم ملی، در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر است گزینه داخلی، سرمربی تیم ملی باشد یا گزینه خارجی؟ تصریح کرد: به اعتقاد من، اگر قرار است گزینه خارجی سرمربی تیم ملی کشورمان باشد، کار وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال سخت می‌شود و باید گزینه‌ای بهتر نسبت به کی‌روش، هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا برانکو گزینه خوبی برای سرمربیگری تیم ملی است؟ گفت: به اعتقاد من، با شناختی که برانکو از تیم ملی فوتبال ایران دارد، او می‌تواند یکی از گزینه‌های اصلی سرمربیگری تیم ملی باشد؛ برانکو سال‌ها در فوتبال ایران بوده، جو فوتبال ما را به خوبی می‌شناسد و یکی از گزینه‌های مناسب برای سرمربیگری تیم ملی است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در پاسخ به این سؤال که شما بازیکنان جوان خود را به تیم امید می‌دهید اما برخی تیم‌ها دست به چنین کاری نمی‌زنند؟ خاطرنشان کرد: وظیفه ما این است که به تیم‌های ملی در هر رده کمک کنیم. اینکه چرا برخی‌ها بازیکنان خود را به تیم امید نمی‌دهند، بحث دیگری است ولی ما تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم‌های ملی در هر رده‌ای انجام می‌دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۷ )