احمد زنده‌روح هافبک تیم فوتبال ماشین‌سازی که تک گل تیمش را در بازی با صنعت نفت به ثمر رساند، گفت: مهم نیست چه کسی گل بزند و مهم این بود که ۳ امتیاز با ارزش گرفتیم.

احمد زنده‌روح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص دومین برد پیاپی تیمش در نیم‌فصل دوم گفت: در تعطیلات نیم‌فصل به‌خوبی روی نقاط ضعف و قوت خودمان کار کردیم و خوشبختانه تیم شرایط بهتری پیدا کرد. پیروزی برابر صنعت نفت به تیم ما شخصیت داد و حالا بازیکنان برای بازی‌های بعدی روحیه بالایی دارند.

وی عنوان کرد: برای صنعت نفت احترام خاصی قائل هستم ولی تیم ما در این بازی تیم برتر میدان بود و توانستیم برتری خودمان را دیکته کنیم. در ۹۰ دقیقه هم فرصت‌های خوبی برای گل زدن داشتیم و می توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

زنده‌روح در خصوص گل سه امتیازی‌اش در بازی با نفت، آن هم در حالی که کنعانی‌زادگان بعد از گل خوشحالی کرد تا برخی از مدافع ماشین‌سازی به عنوان زننده گل نام ببرند، تصریح کرد: من ضربه ایستگاهی را زدم و دیگر نمی‌دانم توپ به بازیکن دیگری برخورد کرد یا خیر. کنعانی‌زادگان گفت توپ به موهایش خورده و وارد دروازه شده ولی خیلی‌ها می‌گویند که توپ مستقیم وارد دروازه شد. اکثر رسانه‌ها هم گل را به نام من زدند، ولی این مسائل مهم نیست که چه کسی گل بزند. مهم این بود که سه امتیاز با ارزش گرفتیم. خدا را شکر می‌کنم که در برد تیمم نقش داشتم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.