مجتبی روشنگر، دروازه‌بان تیم فوتبال بادران اعتقاد دارد که این تیم می‌تواند به لیگ برتر صعود کند.

مجتبی روشنگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین وضعیت بادران گفت: تیم ما وضعیت خوبی دارد و از زمانی که فرهاد کاظمی هدایت بادران را بر عهده گرفت بازیکنان با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند. شرایط تیم خیلی بهتر از قبل است و ما برنامه تمرینی متفاوتی را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به هدف بادران در این فصل لیگ دسته اول تأکید کرد: ما برای صعود می‌جنگیم و هنوز چیزی برای ما دیر یا تمام نشده است. ما بازی‌های زیادی در پیش داریم و با درایت کاظمی و توانایی بازیکنان، این توان را داریم که به لیگ برتر صعود کنیم. می‌دانیم کار سختی داریم، ولی صعود یه لیگ برتر نشدنی نیست. البته باید بردهای‌مان را از بازی با اروند خرمشهر شروع کنیم و در بازی‌های بعدی بیشترین امتیاز را بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال بادران در مورد کار کردن با فرهاد کاظمی تصریح کرد: کاظمی نیازی به تعریف من ندارد و هر بازیکنی دوست دارد کار کردن با این مربی را تجربه کند. من قبلاً مقابل تیم‌های این مربی بازی کردم، ولی دوست داشتم کار با فرهاد کاظمی را تجربه کنم. من با مربیان زیادی کار کرده‌ام. نگاه اکثر آنها به فوتبال تقریباً شبیه هم است، ولی کاظمی نگاه متفاوتی به فوتبال دارد. بی‌جهت نیست که اکثر فوتبالیست‌ها دوست دارند کار کردن با این مربی را تجربه کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.