پیشکسوت آبی پوشان گفت: خوشحالم که فرهاد مجیدی بعنوان یک مربی جوان توانست تاثیر مثبتی بر روند استقلال داشته باشد.

ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بازی استقلال مقابل پیکان یکی از بهترین بازیهای این تیم در فصل جاری بود. پیکان علیرغم نتایج ضعیفش در هفته‌های اخیر تیم خوش ساختاری است زدن ۴ گل به این تیم کار ساده‌ای نبود که بچه‌های استقلال آن را انجام دادند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: خوشبختانه آنچه در بازیهای تدارکاتی اتفاق افتاد و مقابل پیکان هم تکرار شد، گلزنی مهاجمان بود. در نیم فصل نخست مهاجمان استقلال کمترین گل را برای این تیم زدند اما حالا می بینیم سهم آنها در گل زدن و گل سازی بسیار زیاد است.

وی افزود: این اتفاق بی ارتباط به حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی نیست. فرهاد یک مهاجم باهوش و گلزن بود و اولین تاثیر حضورش در کادر فنی روشن شدن موتور گلزنی مهاجمان است.

اصغرخانی با اشاره به دیدار آبی پوشان مقابل تراکتورسازی از هفته هفدهم لیگ برتر بیان داشت: تراکتورسازی پیکان نیست و تبریز هم شهر قدس نیست. شرایط این بازی با دیدار قبلی آبی پوشان کاملا متفاوت است و پیروز شدن در این بازی برای شاگردان شفر کار ساده‌ای نیست. اما در عین حال شکست دادن تراکتورسازی در تبریز غیر ممکن هم نیست.

مربی سابق تیم‌های پایه استقلال ادامه داد: تنها مشکل آبی پوشان به نظر من محرومیت دو بازیکن تاثیرگذار آنها است. هرچند دست شفر بسته نیست و بازیکنان خوبی برای پر کردن جای خالی باقری و دانشگر دارد، اما بهرحال این دو از ارکان ثابت تیم شفر در فاز دفاعی بودند و بهتر بود لااقل به صورت همزمان در یک بازی محروم نمی شدند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.