وینفرد شفر، سرمربی آلمانی تیم فوتبال استقلال تهران برای سه بازیکن خارجی این تیم تمرینات اختصاصی را در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اسماعیل گونسالوس و پاتوسی، دو بازیکن خارجی استقلال در حالی به این تیم اضافه شده‌اند که از لحاظ بدنی شرایط ایده‌آلی ندارند. آنها تا حدودی با اضافه وزن روبه‌رو هستند و به همین دلیل وینفرد شفر طبق هماهنگی با مربی بدنساز استقلال، تمرینات اختصاصی را برای این دو بازیکن در نظر گرفته است تا آنها به آمادگی کامل برسند.

البته پاتوسی هنوز مجوز بازی در استقلال را دریافت نکرده و همین موضوع نیز نگرانی‌هایی را برای بازیکن خارجی استقلال به وجود آورده است. گادوین منشا، مهاجم جدید استققلال هم طبق نظر شفر، تمرینات اختصاصی را جدا از تمرینات گروهی انجام می‌دهد تا به شرایط موردنظر سرمربی آلمانی آبی‌ها برسد.

استقلال این روزها با بحران زمین تمرین هم مواجه است. بعد از پایان قرارداد باشگاه استقلال با مجموعه صنایع دفاع، حالا مسئولان این تیم دنبال یک زمین تمرین مناسب برای استقلالی‌ها هستند و گفته می‌شود فعلاً جدی‌ترین گزینه استقلال زمین نفت تهرانسر است.

آبی‌پوشان برای بازی با تراکتورسازی ساعت ۱۵ روز پنجشنبه به تبریز خواهند رفت تا روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل سرخپوشان این شهر قرار بگیرند. آبی‌پوشان در این بازی محمد دانشگر و فرشید باقری را در اختیار نخواهند داشت، این در حالی است که پاتوسی هم به احتمال فراوان با استقلال به تبریز نخواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.