مدیر رسانه‌ای تیم پارس جنوبی جم توضیحاتی را درباره غیبت مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان ارائه کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پارس جنوبی، امیر صادقی پناه درباره غیبت مهدی تارتار در نشست خبری قبل از دیدار با نفت مسجدسلیمان که باعث دلخوری علیرضا مرزبان سرمربی حریف شده است، بیان کرد: آقای تارتار همواره برای اهالی رسانه احترام ویژه‌ای قائل هستند و به همین خاطر همواره سعی کردیم در نشست‌های خبری مسابقاتی که در آنها میهمان هستیم هم شرکت کنیم. این اتفاق در بازی با نفت مسجدسلیمان هم وجود داشت و علاقه‌مند به حضور در این نشست بودیم، اما هیچکس از ما برای کنفرانس دعوتی به عمل نیاورد.

مدیر رسانه‌ای پارس جنوبی ادامه داد: روال اینگونه است که مدیر رسانه‌ای باشگاه میزبان چند روز قبل از هر مسابقه با همتای خود در تیم میهمان تماس می‌گیرد و زمان نشست خبری را نهایی می‌کند اما متأسفانه دوستان ما در باشگاه نفت هرگز تماسی نگرفتند و اعلامی نیز درباره زمان نشست خبری نداشتند که اگر این طور بود، حتماً در این کنفرانس حاضر می‌شدیم.

وی افزود: ما حتی زمان جلسه هماهنگی قبل از بازی را نیز تا عصر امروز نمی‌دانستیم و نمی‌دانم در چنین شرایطی چگونه مربی بادانشی مثل آقای مرزبان بدون کسب اطلاع از مسئولان رسانه‌ای تیم خود چنین اظهار نظری می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.