محمد عبدالله، سرمربی تیم فوتبال الکویت کویت گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و بازیکنان داخلی و خارجی بسیار خوبی در اختیار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمد عبدالله سرمربی تیم فوتبال الکویت کویت در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش مقابل ذوب‌آهن در دور دوم پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و بازیکنان داخلی و خارجی بسیار خوبی در اختیار دارد.

وی ادامه داد: ما برگ جدیدی از تاریخ خود را پیش رو داریم. فردا اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیاست و با وجود اینکه احترام زیادی برای رقیب قائل هستیم، تلاش زیادی می‌کنیم تا آماده مسابقه شویم.

سرمربی تیم فوتبال الکویت درباره غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: همه بازیکنان ما آماده این مسابقه هستند.

عبدالله در مورد افتخارات تیم الکویت در مسابقات آسیایی تصریح کرد: متأسفانه به تازگی حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه نکرده‌ایم، اما سه بار در AFC CUP حاضر شدیم و دو مرتبه به نایب قهرمانی مسابقات دست یافتیم. در سه سال اخیر، فوتبال کویت با محرومیت فیفا مواجه بوده که این از مسئولیت‌های ما خارج است. امیدوارم حضورمان در لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی همراه باشد.

وی درخصوص افتخارات الکویت در لیگ کویت خاطرنشان کرد: ما الان قهرمان کشورمان هستیم و ۱۴ بار به قهرمانی کویت دست یافته‌ایم.

سرمربی الکویت درمورد شرایط جوی بازی فردا خاطرنشان کرد: سردی هوا بهانه‌ای برای ما نخواهد بود. همه بازیکنان ما حتی به بازی در دمای منفی ۱۰ درجه هم عادت دارند.

عبدالله درمورد بازگشت تیمش در بازی قبلی پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل الوحدات اردن که تیمش شکست ۲ بر صفر را با برتری ۳ بر ۲ عوض کرد، در پاسخ به این پرسش که الکویت می‌تواند مقابل ذوب‌آهن نیز چنین بازگشتی را تجربه کند یا خیر، اظهار داشت: در فوتبال ممکن است هر سناریویی اتفاق بیفتد و نمی‌توانیم حوادث آن را پیش‌بینی کنیم. در آن مسابقه، تمرکز خوبی در ۲۰ دقیقه اول نداشتیم و در نیمه اول دو گل دریافت کردیم. نیمه دوم اما نیمه ما بود و با تمرکزی که داشتیم، نتیجه را جبران کردیم. نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم چه اتفاقی در بازی بعد رخ می‌دهد.

الراشد: بازیکنان الکویت انگیزه زیادی دارند

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.