سرمربی ذوب آهن با بیان این درخواست که به بازی آسیایی ذوب آهن به دید یک بازی ملی نگاه شود گفت: منتظر بازگشت زهیوی و خلعتبری به میدان می مانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان اظهار داشت: با محمدرضا خلعتبری یک و نیم فصل قرارداد داریم و مصدومیت او به منزله خداحافظی همیشگی اش با ذوب آهن نیست. ما منتظر او هستیم تا بعد از بهبودی به میدان بازگردد. ما ممنون خلعتبری هستیم که تیم صدر جدولی اش را گذاشت و به ذوب آهن بازگشت.

سرمربی ذوب آهن با اشاره به دیدار پیش روی تیمش در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به همه هواداران فوتبال در استان اصفهان می‌گویم امروز بحث ما باشگاهی نیست و فرا باشگاهی است. باید به این بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا به چشم بازی ملی نگاه شود و انتظار داریم تا همه فوتبال دوستان استان اصفهان از ذوب آهن در این بازی حمایت کنند.

منصوریان ادامه داد: حوادث همیشه در فوتبال هست و نمی توان مقابل آنها ایستاد. ما در این فصل دو بازیکن را به دلیل آسیب دیدگی رباط صلیبی از دست دادیم. اول رحیم زهیوی و دوم محمدرضا خلعتبری که من خیلی این دو بازیکن را دوست دارم و به سبک بازی آنها علاقمند هستم.

منصوریان ادامه داد: اعتقاد من این است که خلعتبری یکی از عوامل اصلی صدرنشینی پدیده بود و در بازی با نساجی همه دیدند که شدت خطا روی او به حدی بود که از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید اما این پنالتی از چشم داور دور ماند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.