بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که از شکست نیمه اول برابر فولاد بسیار عصبانی بودند پس از سوت پایان نیمه اول به سمت داور حمله کردند که در بین آنها رفتار علیرضا بیرانوند بسیار زننده بود.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۵:۱۵ امروز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فولاد همراه شد.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که به دلیل مشکلاتی که در ورزشگاه وجود داشت بازی با ۱۵ دقیقه تاخیر آغاز شد و بازیکنان پرسپولیس دقایقی منتظر ورود به ورزشگاه شدند. به همین دلیل به نظر می رسید بازیکنان این تیم عصبانی بودند.

با اینکه فولاد در نیمه اول تیم برتر میدان بود و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت، با این حال بازیکنان پرسپولیس نسبت به قضاوت رضا کرمانشاهی داور این بازی به شدت اعتراض داشتند. این اعتراض پس از اعلام ضربه پنالتی در دقیقه ۴۵ به اوج خود رسید و پس از سوت پایان بازی ادامه داشت.

در این بین علیرضا بیرانوند پس از سوت پایان بازی به سمت کرمانشاهی رفت و با رفتاری زننده سر او فریاد زد و حتی دادن یک کارت زرد هم مانع از رفتن دروازه بان تیم ملی ایران نشد. پادرمیانی سیدجلال و چند بازیکن دیگر باعث شد بیرانوند از اخراج فرار کند اما اعتراض بازیکنان پرسپولیس ادامه داشت.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳۶ )