فریبرز محمودزاده،‌ رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ تأکید کرد که کارت بازی هیچ یک از بازیکنان جدید تیم‌های استقلال،‌ نساجی و پدیده صادر نشده است.

فریبرز محمودزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره صدور کارت بازی بازیکنان جدید سه باشگاه نساجی، استقلال و پدیده خراسان اظهار داشت: دو باشگاه نساجی و استقلال برای دریافت مجوز بازی بازیکنان جدید خود باید هم از کمیته انضباطی و هم از کمیته تعیین وضعیت نامه بیاورند. باشگاه پدیده هم باید تنها از کمیته تعیین وضعیت نامه بیاورد که هیچ‌کدام از این سه باشگاه هنوز نامه‌ای برای ما نیاورده‌اند.

وی ادامه: ما قرارداد بازیکنان جدید این سه باشگاه را فقط رویت کرده‌ایم، آن هم برای اینکه بازه‌ زمانی نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را از دست ندهند، اما کارت بازی برای هیچ یک از بازیکنان این تیم صادر نشده است.

«گفته می‌شود کارت بازی دو بازیکن خارجی تیم نساجی صادر شده است؟»، رئیس کمیته نقل‌وانتقالات سازمان لیگ در واکنش به این پرسش گفت: خیر، این‌طور نیست. همان‌طور که گفتم قراردادهای بازیکنان جدید سه باشگاه استقلال، نساجی و پدیده فقط رویت شده و هر زمانی که کمیته‌های مربوطه مجوز لازم را صادر کنند، ما هم کارت بازی بازیکنان را صادر می‌کنیم. فقط داریوش شجاعیان و محسن کریمی در تیم استقلال چون بازیکن جدید نیستند کارت بازی برای‌شان صادر شد.

محمودزاده: منتظر جواب استعلام‌های پاتوسی هستیم/ شرایط کی‌روش استنلی و بازیکن استقلال متفاوت است

محمودزاده در پایان درباره آخرین وضعیت پاتوسی، بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال و اینکه آیا استعلام این بازیکن از فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی رسیده است یا خیر؟ عنوان کرد: خیر، هنوز این استعلام به دست ما نرسیده است. روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در جریان کامل این موضوع است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.