اهواز ـ سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: کی‌روش سطحش از فوتبال ما بالاتر بود و ما امکانات مناسبی در اختیار وی قرار ندادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا مهاجری عصر امروز پس از پیروزی تیمش در استقلال خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: بعد از ۵۰ روز تعطیلی بازی کردن با حریفی که در خانه‌اش انتحاری بازی می‌کرد کار دشواری بود برای ما قابل پیش بینی بود که استقلال خوزستان با توجه به شرایطی که در جدول دارد برای کسب پیروزی به میدان می‌آید تا به آینده خودش بیشتر امیدوار باشد دقیقا مشابه چنین شرایطی را سال گذشته با پدیده تجربه کردم.

وی افزود: ما برای این بازی به دنبال پیروزی بودیم و خدا را شکر موفق به انجام این کار شدین. البته بازیکنان ما به علت دوره بدنسازی کمی سنگین بودند ضمن اینکه ما سه بازیکن ارزشمند تیم خود را نیز از دست دادیم ولی بازیکنان خوبی به جای آنها جذب کرده‌ایم.

مهاجری با اشاره به اینکه اولین بار است که می بیند کیفیت چمن ورزشگاه الغدیر اهواز خوب نیست، گفت: خدا کند با جدا شدن فولاد خوزستان از این ورزشگاه شاهد افت کیفی ورزشگاه نباشیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص اینکه کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی در مدت حضورش در ایران با فساد و دست‌های پشت پرده مبارزه کرد نیز بیان کرد: درباره مبارزه با فساد نیاز به مدرک و مستندات هست و من نمی‌توانم صحبتی کنم. شما دیدید خیلی از بازیکنان بزرگ تیم ملی که از تیم جدا شدند آن زمان هم اعتراض کردند ولی کی‌روش پای کنار گذاشتن آنها ایستاد.

مهاجری با بیان اینکه سطح کی‌روش از فوتبال ما بالاتر بود، عنوان کرد: کسی که هم سطح کی‌روش باشد وقتی وارد فوتبال ایران می‌شود باید دید چه امکاناتی در اختیار وی قرار می‌گیرد. شما نگاه کنید مثلا دیدارهای تدارکاتی ما با چه تیمهایی بود. متاسفانه ما ایرانی ها همیشه خوش استقبال و بد بدرقه هستیم.

وی افزود: کی‌روش اشکالاتی داشت ولی همیشه دشمنانی داشت و همیشه سعی کرد با آنها بجنگد و اگر ما بستر کار را برای او فراهم می‌کردیم چه بسا که قهرمان جام ملت‌ها می‌شدیم و حتی می‌توانستیم در جام جهانی هم از گروه‌مان صعود کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )