سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به قهرمانی تیم ملی قطر در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم‌هایی که ما در لیگ قهرمانان آسیا بردیم از تیم ملی قطر قویتر بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز یکشنبه تیمش به دیدار هفته شانزدهم برابر پدیده اشاره کرد و گفت: بی صبرانه منتظر شروع لیگ هستیم. پدیده با نتایجی که کسب کرده عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته است.

وی در ادامه ارزیابی اش از تیم پدیده گفت: یحیی تیم خوبی بسته که فوتبال را به خوبی و محکم بازی می کند. پدیده در آخرین دیدار خود برابر استقلال خیلی خوب بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بالا رفتن کیفیت لیگ با حضور تیم های پرستاره و مربیان با کیفیت گفت: درحال حاضر در لیگ برتر چهار سرمربی تیم ملی را داریم. من، علی دایی، قلعه نویی و منصوریان. تیم های خوبی هم در لیگ برتر هستند که فوتبال با کیفیتی را به نمایش می گذارند.

وی در مورد حضور بشار رسن در تمرین پرسپولیس و احتمال تمدید قرارداد با این بازیکن عراقی گفت: وی امروز اولین تمرین را با تیم ما انجام داد. ما آمادگی تمدید قرارداد با این بازیکن را داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جذب بازیکنان جدید گفت: جوانان خوبی در اختیار گرفتیم که برای نیم فصل اول کمک حال ما بودند. با این حال برای نیم فصل دوم نیمکت خیلی خوبی داریم.

برانکو در مورد پیشنهاداتی که از کشورهای مختلف دریافت کرده است گفت: طبیعی است که این پیشنهادات بیاید. من در جام جهانی حضور داشته ام و فینال لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کرده ام. با این حال فعلا با پرسپولیس هستم.

وی در مورد احتمال برخورد انضباطی با بشار رسن به خاطر تاخیرش برای حضور در تمرینات پرسپولیس گفت: این مسئله در اختیار باشگاه خواهد بود اما طبیعا جریمه نقدی خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه دستش برای نیم فصل دوم لیگ برتر بازتر شده و می تواند با بازیکنان متخلف برخورد کند گفت: ما بازیکنان خوبی هم از قبل داشتیم و مشکلی در این زمینه نداشتیم. جوانان بسیار خوبی داریم که می توانند به ما کمک کنند.

وی در مورد قهرمانی قطر در جام ملت های آسیا نیز گفت: به این کشور تبریک می گویم. قبل از جام ملت های آسیا هم پیش بینی می شد که این تیم یکی از مدعیان باشد. اما آنها بازی های سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتند و قهرمان شدند. آنها عربستان و امارات و ژاپن را بردند که تیم های قدرتمندی هستند. در لیگ قهرمانان آسیا با تیم هایی از قطر بازی کردیم که اسکت اصلی تیم ملی را تشکیل دادند. با این حال تیم های قطری که ما در لیگ قهرمانان آسیا بردیم از تیم ملی این کشور قویتر بودند. از این بابت خوشحال هستم.

برانکو ایوانکوویچ در مورد آزاد کردن چند بازیکن جوان این تیم گفت: همانطور که قبلا گفتم ما بازیکنان خوبی داریم. جوان ها هم بهتر است بتوانند بازی کنند اما شرایط در تیم ما فراهم نیست برای بازی کردن جوان ها. بهتر است در تیم هایی حضور داشته باشند که بازی کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷۲ )