کارلوس کی‌روش می‌گفت کُت قهرمانی برای تیم ملی فوتبال ایران بزرگ است اما کُتی که برای خودش دوخته بود خیلی خوب بود درست به اندازه ۸ سال حضور در کشورمان.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران پایانی تلخ در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات داشت؛ جایی که یکی از سنگین‌ترین شکست‌های کشورمان در بازی‌های سطح قاره آسیا مقابل ژاپن رقم خورد. تیمی که در ۵ بازی گذشته گل نخورده بود، مقابل ژاپن سه بار دروازه‌اش را فرو ریخته دید و البته در خط حمله هم زورش به حریف نرسید. این اتفاق در شرایطی رقم خورد که تیم ملی در این دوره به گواه بیشتر کارشناسان داخلی و خارجی شانس اول قهرمانی بود اما هر بار که از کی‌روش سؤال می‌شد او می‌گفت: «کُت قهرمانی برای ایران بزرگ است.»

شاید کی‌روش با این کار می‌خواست فشار را از روی بازیکنانش بردارد اما ظاهرا او بهتر از همه می‌دانست که این کُت برای تیمش بزرگ بود. کی‌روش اما برای خودش کُت خوبی دوخته بود، به‌ اندازه ۸ سال حضور در ایران با قراردادی خوب که او را تبدیل به هفتمین مربی گران دنیا در جام جهانی ۲۰۱۸ کرده بود. کی‌روش از روزی که به ایران آمد، فکرش را کرد کُتی خوب برای خودش درست کند، کُتی آهنین که با آن بتواند به همه حمله کند و جیب‌هایش را هم از پول قرارداد و پاداش و پول‌هایی مثل آل‌اشپورت پر کند. کُتی که او برای خودش دوخته بود آنقدر جا داشت که ۸ سال تمام تنش بود.

به اندازه بزرگی همان کُت، سر ما اما کلاه گذاشته بود. به همه بدوبیراه گفت و علیه مسئولان بالادستی‌اش موضع گرفت و به آنها حمله کرد اما گفتند برای آرامش تیم ملی و اینکه با این تیم می‌خواهیم طلسم قهرمانی در آسیا را بشکنیم و با کی‌روش قهرمان می‌شویم، سکوت کنید و با این حرف‌ها سرمان را کلاه گذاشتند. سر همه ایرانی‌ها را کلاه گذاشتند، همه آنهایی که به این تیم پرمهره و نسل طلایی فوتبال ایران امید زیادی داشتند. کی‌روش اما در این دوره همانند سال ۲۰۱۵ ناکام بود و نتوانست در ۸ سال حضورش در ایران جامی به دست آورد. حالا کی‌روش می‌رود و کُتش را هم با خود می‌برد و ما می‌مانیم و کلی توهین و بدوبیراه‌هایی که او و دستیارانش به ما کردند و کلاهی که سر ما رفت. نتیجه ۸ سال حضور او در ایران «صفر» جام بود. حالا آقای کی‌روش! با «فرست‌کلاس» به هر جایی که می‌خواهی برو!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۷۰ )