وزیر ورزش و جوانان گفت: تیم ملی فوتبال ایران به راحتی تیم چین را شکست داد و شیرمردان ایرانی توان شکست تیم ژاپن را هم دارند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان که در آیین افتتاح زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال شهر آرادان حضور داشت، درباره صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ اظهار داشت: یقین دارم که شیرمردان تیم‌ ملی فوتبال ایران همانطور که به راحتی دیوار چین فرو ریختند این‌بار هم سامورایی‌های ژاپن را هم شکست خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند بعد از ۴۲ سال به فینال فوتبال جام ملت‌های آسیا راه یابد و در آستانه چهلمین سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی عیدی خوبی به مردم دهند.

سلطانی‌فر اضافه کرد: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در سال گذشته در ۸ تیم برتر آسیا در مسابقات باشگاه‌های آسیا قرار گرفتند و در بازی‌های آسیایی جاکارتار هم ورزشکاران مدال‌های رنگارنگی کسب کردند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین در مسابقات المپیک جوانان ایران امسال رتبه هفتم را کسب کرد که این عنوان افتخار بزرگ برای ورزش کشور محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: با‌گسترش زیرساخت‌های ورزشی مسابقات ملی و بین‌المللی را می‌توان در نقاط مختلف کشور برگزار کرد و منافع این اقدام برای تمامی مردم ایران خواهد بود. هر روزی که زمینه شور و شادی مردم را فراهم کنیم آن روز برای ما مبارک و فجر است.

سلطانی‌فر در پایان گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی هر روز یک طرح ورزشی در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری می‌رسد و هفته گذشته به ۶ استان کشور سفر کردم که در تمامی این استان‌ها طرح‌های ورزشی خوبی به بهره‌برداری رسید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۸ )