پل اسکولز، اسطوره منچستریونایتد می‌گوید این باشگاه آنطور که باید از ظرفیت «کلاس ۹۲» استفاده نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از بین نسل طلایی و محصول آکادمی باشگاه منچستریونایتد که به «کلاس ۹۲» مشهور است، تنها نیکی بات در این باشگاه مشغول به کار است و هدایت تیم زیر ۲۳ سال من‌یونایتد را برعهده دارد، این در حالی است که پل اسکولز معتقد است باشگاه منچستریونایتد باید بیشتر از ستاره‌های پیشین خود استفاده کند. از «کلاس ۹۲» فیل نویل، گری نویل، نیکی بات، پل اسکولز، رایان گیگز و دیوید بکام هر یک با خرید ۱۰ درصد سهام باشگاه دسته پنجمی سالفوردسیتی، اکنون مجموعاً با داشتن ۶۰ درصد سهام این باشگاه انگلیسی، سهامدار اصلی‌اش به حساب می‌آیند.

اسکولز در گفت‌وگو با نشریه «گاردین» انگلیس گفت: اوضاع کمی عجیب به نظر می‌رسد. سرالکس فرگوسن ایده‌اش این بود که از ظرفیت ما استفاده شود. در ادامه سرالکس خداحافظی کرد و ما نیز بازنشسته شدیم. فرگوسن در دنیایی ایده‌آل دوست داشت از ما در باشگاه استفاده شود، اما این اتفاق یکسال پس از اعلام بازنشستگی وی از سرمربیگری منچستریونایتد نیفتاد و همه ما هم در ادامه پی کار خود رفتیم.

وی ادامه داد: گری نویل روی به مربیگری آورد، رایان گیگز نیز در حال حال حاضر هدایت تیم ملی ولز را برعهده دارد. سرالکس همیشه می‌خواست که در منچستریونایتد کار مشابهی به باشگاه بایرن مونیخ یا آژاکس انجام شود، باشگاه‌هایی که همیشه از بازیکنان پیشین خود استفاده می‌کنند، اما این اتفاق در باشگاه منچستریونایتد نیفتاد.

از «کلاس ۹۲» تنها رایان گیگز پس از اخراج دیوید مویس از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در اواخر فصل ۱۴-۲۰۱۳ برای چند بازی به طور موقت هدایت این تیم تا پایان همان فصل را برعهده گرفت و در ادامه دو فصل دستیار لوئیز فن‌خال بود و در نهایت تصمیم به قطع همکاری با این باشگاه انگلیسی گرفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.