مائوریتزیو ساری به توان تیمش برای جبران شکست بازی رفت نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس اطمینان دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش در خانه مقابل تاتنهام در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس از توانایی بازیکنان خود برای جبران شکست یک بر صفر بازی رفت ابراز اطمینان کرد.

سرمربی تیم فوتبال چلسی اظهار داشت: بایددر زمین واکنش مناسبی نشان دهیم. با بازیکنان درباره چگونگی بهبود نگرش، انگیزه و اراده صحبت کرده‌ام. سعی می‌کنیم برخی چیزها را تغییر دهیم. باید در خصوص مشکلات‌مان بحث کنیم. گام اول در این مورد، پذیرش اشتباهات است. در غیر این صورت، پیشرفت کردن غیرممکن خواهد بود.

ساری در ادامه افزود: ایگواین مهاجمی بسیار توانمند است و به خصوص در فصل حضورم در ناپولی، این موضوع را به اثبات رساند. مطمئننا او یکی از بهترین مهاجمان من بوده است. ایگواین برای بازی در چلسی، تجربه خوب و لازم را دارد و امیدوارم اینجا به بهترین فرم خودش برسد.حتی در صورت قطعی شدن حضور او در چلسی، امکان بازی کردنش مقابل تاتنهام نیست زیرا مهلت ثبت قرارداد گذشته و انتقال باید قبل از این مهلت نهایی می‌شد. با این حال، مهاجم آرژانتینی در حال گذراندن تست پزشکی است و به زودی قراردادش را با باشگاه امضا می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.