سانتیاگو سولاری به نتیجه گرفتن تیمش در بازی جام حذفی اسپانیا امیدوار است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سانتیاگو سولاری در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل جیرونا در دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا نسبت به نتیجه گرفتن سفیدهای پایتخت اسپانیا ابراز امیدواری کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در این باره گفت: تیم مثل همیشه تمرین می‌کند و باانگیزه است. تعهد و رویاپردازی همیشه در این تیم و این حرفه وجود داشته و دارد. قلب هر پروژه‌ای، قلب بازیکنان است و آنها هستند که در هر بازی نهایت تلاششان را برای موفقیت باشگاه به کار می‌گیرند.جیرونا کیفیت بالایی دارد و فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. این تیم در دفاع خوب کار می‌کند و روی ضربات کاشته بابرنامه است. در هر صورت باید تمرکز ما روی بازی خودمان باشد و کاری را که مقابل سویا، پلژن و رم انجام دادیم را تکرار کنیم. موظفیم مانند بازی با سویا بی‌نقص عمل کنیم.

او در ادامه افزود: برخی بازیکنان به تمرینات بازگشته‌اند. آسنسیو درست مثل بیل فاصله‌ای با بازگشت ندارد. در ادامه هم نوبت به کیلور ناواس می‌رسد. همه بازیکنان مهم هستند. از بازگشت ماریانو به تمرینات خوشحالیم. او در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد. از نظر من جام حذفی اسپانیا هیچ فرقی با لالیگا ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.