یک بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه جدایی از این تیم و پیوستن به جمع شاگردان علی کریمی در تیم سپیدرود رشت است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری اردوی آماده سازی در قطر از روز چهارشنبه تمریناتش را در تهرانسر آغاز کرد تا برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر آماده شود.

غایبان تمرین روز چهارشنبه

در این تمرین ملی‌پوشان حاضر در جام ملت‌های آسیا، غایب بودند. از بازیکنان خارجی هم کسی حاضر نبود. ماریو بودیمیر و بوژیدار رادو شوویچ که فردا می‌رسند و بشار رسن هم مرخصی دارد. حمیدرضا طاهرخانی که قرار است در صورت نهایی شدن توافق‌ها به سپیدرود ملحق شود، در این تمرین غایب بود ولی سعید حسین پور به جمع سرخپوشان پیوست.

باقری به تمرینات برگشت

کریم باقری هم که در تمرینات دوحه شرکت نداشت و شایعاتی در مورد او منتشر شده بود، امروز به کادر فنی پیوست. در تمرین امروز، آدام همتی هر چند حاضر بود ولی کنار زمین حاضر شد و نتیجه آخرین معاینات پزشکی را به اطلاع مسوولان تیم رساند. حسین ماهینی به دویدن کنار زمین همراه فیزیوتراپیست تیم پرداخت و محمد انصاری و محسن ربیع خواه نیز تمرینات اختصاصی را زیر نظر کادر پزشکی و مربی بدنساز دنبال کردند.

دیدار تدارکاتی با ماشین سازی

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه پیش از بازی‌های رسمی در تهرانسر برابر ماشین سازی تبریز قرار می‌گیرد. این بازی دوستانه از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در زمین نفت تهرانسر انجام خواهد شد. حضور تماشاگران برای این بازی امکانپذیر نخواهد بود.

همتی به جراحی نیاز دارد

آدام همتی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه زانو سه هفته از تمرینات دور خواهد بود. بنابر اعلام پزشک متخصص‌، وی به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مینیسک زانو تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. وی پس از ربیع‌خواه که کم کم آماده می‌شود تا با پایان دوران نقاهت به تمرینات برگردد، دومین بازیکن مصدوم پرسپولیس در این مقطع خواهد بود. البته آسیب‌دیدگی همتی به قبل از این تمرینات بر می‌گردد و بعد از بررسی‌های صورت گرفته تجویز نهایی، انجام جراحی بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.