دپارتمان بازاریابی فدراسیون فوتبال در مورد تخلفات برخی از شرکت‌های تجاری بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،‌ دپارتمان بازاریابی فدراسیون فوتبال در مورد تخلفات شرکت‌های تجاری و سوءاستفاده از برند فدراسیون در تبلیغات بیانیه‌ای صادر کرد که در این بیانیه آمده است:

متأسفانه، با شروع تورنمنت‌های معتبر بین‌المللی برخی از شرکت‌ها و مؤسسات تجاری و خدماتی با استفاده از شور و هیجان مسابقات فوتبال با هدف جذب هواداران تیم‌ ملی و علاقه‌مندان به فوتبال و تبدیل آنها به مشتریان کالاها و خدمات خود اقدام به استفاده از تصاویر بازیکنان و عناوینی از قبیل حامی، هوادار و همراه تیم ملی در تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی و بیلبوردهای شهری می‌کنند.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت و تشکر از حامیان رسمی خود، واحد صنعتی‌ هاکوپیان، شرکت نامی‌نو و شرکت چینی زرین ایران، اعلام می‌کند در حال حاضر هیچ اپراتور تلفن همراهی «همراه تیم» ملی نیست و هیچ اپلیکیشن حمل‌ونقلی در «مسیر تیم» ملی حرکت نمی‌کند.

در پایان، امیدواریم شرکت‌های تجاری و خدماتی منافع اقتصادی خود را در منافع فوتبال ملی و در راستای حمایت واقعی از تمامی تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان ببینند. امری که نتیجه آن چیزی جز رشد فوتبال، سربلندی دختران و پسران ایران اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی و شادی و نشاط اجتماعی نخواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.