سرمربیان تیم‌های ژاپن و ویتنام در نشست خبری پیش از بازی‌شان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از انگیزه‌های خود برای پیروزی در این بازی صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نخستین بازی از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ از ساعت ۱۶:۳۰ فردا (پنجشنبه - ۴ بهمن ماه) میان تیم‌های ملی ژاپن و ویتنام برگزار می‌شود.

هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ویتنام اظهار داشت: ما فقط دو روز برای آماده‌سازی و حضور در این بازی فرصت داشتیم. امیدوارم بازیکنان ژاپن قدرت فیزیکی و روانی خود را بازیافته باشند. ما باید بازیکنانی را که در بهترین شرایط ممکن از نظر فنی و روحیه مبارزه قرار دارند، مهیای بازی برابر ویتنام کنیم.

وی درباره داور بازی تیمش برابر ویتنام هم گفت: فقط داور تصمیم‌گیرنده نهایی درباره سرنوشت بازی نیست و خیلی از عوامل دیگر دخیل هستند. بازیکنان ژاپن باید منسجم و متحد برای پیروزی در نبرد با ویتنام باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن همچنین خاطر نشان کرد: هر تیمی با رویکرد خاص خود وارد بازی می‌شود و ویتنام با داشتن یک مربی خوب نتایج مناسبی گرفته است.

پارک هانگ سئو، سرمربی کره‌ای تیم ملی فوتبال ویتنام نیز در این نشست خبری گفت: ژاپن در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ دو سبک بازی متفاوت را از خود ارائه کرده است. شگفت‌انگیز این است که ژاپن با داشتن بازیکنان زیادی که در اروپا شاغل هستند بسیار دفاعی بازی می‌کند. آنها باتجربه هستند، اما آماده پیروزی برابر ژاپن هستیم.

وی در ادامه افزود: البته ژاپن از نظر سرعتی و فنی برتر از ویتنام است. با این وجود خط دفاعی ویتنام قادر به مواجهه با بسیاری از چالش‌هاست.

مدافع چین: ایران قویترین تیم آسیاست

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.