پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: چین حریف ساده ای برای ما نخواهد بود و باید با یک آنالیز خوب به مصاف این تیم برویم.

ایمان عالمی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز پنج شنبه تیم ملی فوتبال ایران برابر چین اظهار داشت: تیم ملی کشورمان این آمادگی را دارد که بتواند هم چین را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

وی ادامه داد: چین حریف آسانی برای ما نخواهد بود اما با توجه به آمادگی بازیکنان ما و آنالیز های خوبی که توسط کادر فنی صورت می گیرد، مطمئناً تمام نقاط ضعف این تیم شناسایی و بازیکنان براساس این نقاط ضعف مقابل چین به میدان خواهند رفت تا بتوانند این تیم را شکست دهند. البته چین هم می داند که اگر بازی را واگذار کند باید با جام خداحافظی کند و مطمئنا آنها تلاش می کنند که در این دیدار به پیروزی برسند.

پیشکسوت استقلال ضمن ابراز رضایت از عملکرد مهاجمان تیم ملی خاطرنشان کرد: خط حمله بسیار پرقدرتی داریم. یک فاکتور مثبت در مهاجمان ما وجود دارد آن هم از خودگذشتگی است که آنها از خود نشان می دهند. در مقابل عمان، سردار و طارمی بارها یکدیگر را در موقعیت گل قرار داده اند و این نشان دهنده آن است که وحدت و همدلی در تیم ما وجود دارد و همه به دنبال این هستند که ایران موفق و سربلند باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که نقاط ضعف تیم ملی ما در کدام خطوط است؟ گفت: فکر می کنم تنها بازی با عراق بود که کمی در خط دفاع دچار ضعف بودیم. البته آن هم به خاطر بازی درگیرانه و فیزیکی بود که هر دو تیم انجام می دادند واز این می ترسیدند که مبادا بازی را واگذار کنند اما در مجموع عملکرد تیم ملی بسیار خوب بوده ولی در خط دفاع از لحاظ کارهای انفرادی دچار مشکل شده ایم که باید هرچه زودتر این نقطه ضعف توسط کادر فنی تیم ملی برطرف شود.

عالمی در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی می تواند بعد از ۴۳ سال به قهرمانی دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: با توجه به روحیه بالای تیممان و بازی های خوبی که انجام دادیم شانس قهرمانی تیم ملی کشورمان را ۸۰ درصد می دانم و امیدوارم بتوانیم در پایان جام را بالای سر ببریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.