یکی از هم‌دوره‌ای‌های امیر آقاحسینی از عدم رسیدگی باشگاه‌ها به پیشکسوتان فوتبال ایران گلایه کرد.

جعفر کاشانی، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه شاهین و پرسپولیس، در گفت‌وگو با ایسنا درباره درگذشت امیر آقاحسینی - عضو نخستین تیم ملی رسمی فوتبال ایران - و غیبت مسئولان فدراسیون در مراسم تشییع و ختم او اظهار کرد: این که مدیران فدراسیون فوتبال باید به این مراسم می‌آمدند یا نه را باید خود فدراسیونی‌ها پاسخ بدهند. امیر آقاحسینی یکی از بزرگترین بازیکنان مملکت ما بود. او یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران بود که نسل امروز باید بداند که افرادی همانند او، صرفا جهت شادی دل هواداران و بدون چشم داشت مالی، تلاش می‌کردند.

او افزود: اگر ما باشگاهی داشتیم و باشگاه شاهینی وجود داشت، باید یک روز در سال را به سرمایه‌های خود تخصیص می‌داد و از آن‌ها تقدیر می‌کرد تا نسل فعلی، آن‌ها را بشناسند. در باشگاه پرسپولیس هم همین طور است و صحبت من تنها در رابطه با شاهین نیست. متاسفانه حتی مطبوعات و رسانه‌ها هم از این افراد تقدیر نمی‌کنند و به سراغ آن‌ها نمی‌روند.

این پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: در مراسم دیروز حتی رفقا و هم‌دوره‌ای‌هایش نیامده بودند پس دیگر نمی‌توان از مردم انتظار داشت. غریب ماندن سرمایه‌های فوتبال که تک‌تک آجرهای فوتبال ایران را چیده‌اند به خاطر این است که باشگاهی وجود ندارد که به آن‌ها رسیدگی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.